بازدید 74800
فوتو نیوز
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نخستین گام در ساماندهی نظام سنجش و پذیرش دانشگاه‌ها، حذف کنکور کارشناسی ارشد و دکتراست و اختیار آزمون و پذیرش دانشجو در این مقاطع به دانشگاه‌ها داده شود.
کد خبر: ۹۹۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 14 July 2020
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۱۶۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
الان بهترین موقع برای این کار هست با شرط معدل دانشگاهها پذیرش کنند وقتی وزیر دستور داده هرکه هرجا قبول شد میتونه شهر خودش درس بخونه یعنی همین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
همه دانشگاهها و اساتید در یک سطح نیستند و قطعا معدل 14 از یک دانشگاه خوب با معدل 18 از دانشگاه سطح پایین برابری میکند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
برای دکتری رزومه باید بررسی شود
مسلم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
من واقعا تعجب میکنم چطور این حرف میزنید الان که کنکور برگزار میشه این همه سهمیه ناعادلانه و دزدیدن سوالات این جور چیزا مطرحه . حالا وای به اون روزی که کنکور بزار نشه . نه داداش اینجا ایرانه.این روش جواب نمیده. این روش نیازمند فرهنگ درست این کاره. درس و صنعت تو اون ور ارتباط دارن
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تکلیف این همه دکتراهای بیسواد وتقلبی را هم مشخص کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
خدایی خیلی هم مسخره هست که واسه هر مقطع توی
ایران باید کنکور داد
یک دکتری میخوای بگیری باید اول کنکور کاردانی به کارشناسی میدادیم دوباره کنکور کارشناسی به ارشد و دوباره کنکور ارشد به دکتری و تازه اولشم کنکور سراسری !!!اخرش که چی! !!عمر تلف کردن پشت کنکور و درنهایت یک انسان عالم هم پیدا نمیشه واکسن کرونا رو پیدا کنه.اخه اینم شد علم. فقط پشت کنکور و مباحث تیوری و توتی واز خوندن
ناشکیبایی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
حاج آقا کاملا درست میفرمایند از کشورهای پیشرفته گرفته تا همین ترکیه مگر کنکور به این مزخرفی گرفته میشه؟؟؟؟؟ هرجایی که خواستی با شرایطت تو هم جور بود میری ثبت نام میکنیو با آرامش درست و میخونی کنکور تو کشور ما نون دونیه که حذفش نمیکنن
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
خدا را شكر همه سواد جستجو در اينترنت رو دارن ، با يك جستجوي ساده متوجه خواهيد شد تمام دانشگاه هاي معتبر دنيا كنكور ورودي دارن حتي تركيه نيز دانشگاه هاي بخصوص دولتي كنكور ورودي سختي دارند ، دركشور چين نيز كنكور سراسري خيلي سخت تر از ايران برگزار مي شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اینطوری که همه چیز با تلفن و دستخط انجام میشه!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
حذف کنکور بی عدالتی آموزشی را افزایش میدهد.
بدترین کار حذف کنکور است
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بله حاجی آقا درست می فرمائید.اختیار به دانشگاه ها و اساتید داده بشه تا هر کاری دلشون میخواد بکنن و از هر کی خوششان میاد انتخاب کنن و بقیه دانشجوهای با استعداد برن و سماغ بمکن. البته که شما درست می‌فرمائید.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
البته که حاجی آقا درست نمی گوید ...ولی دانشجوی با استعداد هیچوقت سماق نمی مکد ولی بیسواد ..چرا ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سماق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
شما با این سوادت واجب است اظهار نظر بفرمایید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
الان در دانشگاهی خدمت می کنم حتی در حکم کارگزینی استادان و کارکنان در پایان حکم اسم فرد و مسولیت را نمی نویسند و فقط امضا دارد. حتی چهل ساعت و چهار روز در هفته را نمی نویسند. حتی فرد امضا را بلد نیست . شاید باورتان نشود اطراف تهران هم می باشد. انتظار داری دانشجو تربیت کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اونوقت همه نور چشمی ها و دارندگان روابط موفق خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
همین الانم خیلی فرقی نداره، در مصاحبه هر کاری خواستند میکنند..
فقط یک کنکور بیخود باید داد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
تازه تو زمان احمدی نژاد این حذف سلیقه، درست شده که دست دانشگاه‌ها نیافته الان دوباره میخان همه پارتی بازی بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
فقط همین مونده که بشه فامیل و فامیل بازی
تو رو خدا ول کنین
این کورونا هم تموم میشه
تبدیل به خاطره میشه
توی این شرایط از آب گل آلود ماهی نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اتفاقا خوب است ظرفیت کافی برای بچه های هیئت علمی و کارکنان دانشگاه اندازه می شود چون بچه های خودشون می شوند نیازی نیست زحمت به خودشون بدهند درس بخونند با معدل بالا قبول می شوند. در آن صورت باید سازمانها و وزارتخانه ها آزمون استخدامی را جمع بکنند هر کس بازنشسته شد فرزندانش جاشون بیاورند.
غلط
| United States |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اعضای هیئت علمی سهمیه ندارند
بلکه اگر فرزندشون در یک رشته قبول بشه به شرطی که ۹۰٪ نمره ی آخرین نفری که در اون‌ رشته در شهر خودش را آورده باشد می‌تواند به شهر محل کار پدر یا مادر خود‌که عضو‌هیئت علمی است منتقل شود
این اطلاعات را غلط بین مردم ‌پخش کردند تا ضربه ی به وجه اساتید دانشگاه در جامعه بزنند و امثال شماها هم‌که عادت دارید با اطلاعات ناقص کارشناسی کنید شلوغش کرده اید
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
هنوز جابجايي هست و قبلا طرف دامپزشكي قبول شده رفته تو دانشگاه باباش پزشكي نشسته ، الان زور زدن اينو حذف كردن البته اگر در عمل واقعيت داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
این کار واقعا اگر اجرا شود مافیایی کنکور و کتاب های کنکوری نابود می شوند، باید اتفاق بی افتد، خیلی کار فوق العاده ای است
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
مافیای سازمان سنجش اجازه حذ کنکور را نمیدهد . این وسط کلی بخور بخور هست از کلاسهای کنکور و کتابهای تست و انتشاراتی های مرتبط با کنکور بگیر بیا بالا ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
عالی شرط معدل دانشجو بگیرن
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
طرف توتيزهوشان درس خوانده معدلش با سختي و مشقت بشه شانزده و اون يكي تو غيرانتفاعي باپول باباش بشه بيست
ساحل عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
نه‌نه حاج‌آقا ما راضی ب زحمت شما نیستیممممم
Eli
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
چرا انقد درکتون پایبنه طرف یک سال زحمت میکشه میخونه دم کنکور میگین حذف شه?وقتی این حذف شه یعتی ختم کنکور سراسری رو هم باس برگزار کنیم اونوقت تکلیف اونایی که ب امید رتبه بهتر برا سال دوم نشستن چی میشه?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بسیارررر عالی توروخدا پذیرش هارو بذارید براساس سوابق پژوهشی دیگه این سیستم فسیل کنکور رو بردارید حداقل واسه دکترا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
الله اکبر پارتی بازی شروع میشود
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بله حرف حقه امانوع وافرادپذیرش مهمه؟کنکور که حذفش سالهاست سرزبانهاست تا این مافیای بزرگ برداشته بشه به امید آن روز و اجرای حق وعدالت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
گل بود به سبزه آراسته شد ،بله دیگه ... خداحافظ ادامه تحصیل ،واقعا ما داریم تومملکت اسلامی زندگی میکنیم
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
همین الان هم برای دکتری این کار انجام می شود .البته برای...
امتحان سازمان سنجش هم برای این دوره بیشتر نمایشی هست
S_g h
|
Netherlands
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اونوقت که آزمون کنکور میدن آقازاده ها و نورچشمی ها رو با کمک عوامل پشت صحنه میبردین تو بهترین دانشگاه ها وای به روزی که کنکور رو بردارید و مسولان دانشگاه تو انتخاب دانشجو دستشون باز باشه شما نمیخواد برا بچه های ما دل بسوزونید
مارا به خیرتان امیدی نیست شر مرسان
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
ما سراسری ها ادم نیستیم.؟
ناشناس
|
Afghanistan
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اقای عاملی کلیه کنکور ها رو حذف کنید بعد از چهل سال از گذشت انقلاب شایسته نیست کنکور ب رگزار شود
نتشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
نمیشه دستور بدید کنکور سراسری هم حذف کنن؟
پاسخ ها
که چی؟
| United States |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
که هرچی خنگ و بیسواد بیاد دانشگاه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
واقعا که اینجوری همه اشناهاشونو میارن مارو چی فرض کردین
مانی
|
Netherlands
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بله کاملا روش صحیح و بین المللی همین فقط تو ایرا پذیرش و رودی مقاطع مختلف دانشگاهی سخته و خروجی به اسانی و با بازدهی پایین .امیدوارم عمرم ما کفایت کنه و تا نمردیم این دستور اجرایی بشه
ط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
همین طوری هم دانشگاه ها نظر خودشون رو اعمال می کنند، من با رتبه 70,پذیرفته نشدم ، اونوقت یه نفر با رتبه 125رو قبول کردند، معلوم نیست اینقدر نظر خودشون تاثیر گذاره چرا آزمون می گیرند، همون یه سره کنند و نظرشون رو مستقیم اعمال کنند، وقت مردم رو هم نگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
همین جوریش کلی پارتی بازی میشه چه برسه کنکور حذف بشه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
دبیر شورای انقلاب فرهنگی!!!!
ناشناس
|
Japan
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
تنها چیزی که تواین کشور نیمه عادلانه هست کنکوره اونم مخایی تو با مغزفندوقیت بگیری اخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
آزمون برگزار می شه اونوقت تو مصاحبه هرکی رو که می خوان پذیرش می کنن حالا فکر کن که آزمون هم برگزار نشه
پاسخ ها
نادرست
| United States |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تو‌مصاحبه معلوم‌میشه چکاره هستی حفظ کردی یا کله ات کار مبکنه؟ باهوشی یا شانسی چهار تا تست زدی؟ آیا روحیه کار گروهی و علمی را داری یا فقط مدرک‌میخواهی؟ و ... خم رنگ رزی نیست پدرجان!
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
درسته کنکور با خودش استرس داره اما هیچ جایگزینی عادل تر از خود کنکور نیست برای سنجش
این ازمون ما رو تو شرایط برابر قرار می ده
شاید بعضی ها کارشناسی در دانشگاه درجه ۲ باشند اما هر تلاشی می کنند که ارشد و دکتری در دانشگاه درجه ۱ باشند که بدون کنکور حق چنین افرادی ضایع می شه
و از اونطرف پارتی و سفارش می ره بالا و هر کسی در جایی که باید باشه نیست
اصلا بر ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
دقیقا با شما موافقم. من خودم بخاطر مشکلاتی که داشتم لیسانسم رو در دانشگاه درجه دو خوندم و
معدلمم بالا نبود اما عاشق رشتمم و دارم همه تلاشم رو میکنم در دانشگاه خوب تحصیلاتم رو ادامه بدم. اگر کنکور ارشد و دکتری حذف شه من هرگز نخواهم تونست به دانشگاه های خوب راه پیدا کنم.چون دانشگاه های طراز اول قطعا ترجیح میدن فارغ التحصیل های دانشگاه های برتر رو بگیرن. و امثال من زیادن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
خیلی خوبه اگه شرط معدل باشه ،چون اجتماع باعث زیاد شدن بیماری میشه ما هم شانس نداریم
زری طالبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
به نظر من هم درسته که در چنین شرایطی با شرط معدل پذیرش بشه
پاسخ ها
ناعادلانه
| United States |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
نمره های دانشگاه های سخت گیر و آبکی با هم قابل مقایسه نیستند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
فکر خوبیه
عالی
یه کم به روز باشید
رمیصا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
به نظر من باید سید ریسی نظر بده نه دبیر شورای حل فرهنگی. احتمالا ایشون هم یه پشت کنکوری داره که میخاد همه مارا بدبخت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
با سلام و تحیت
عزیزان نظر خوبیه
همه چیز را سیاه و سفید نکنین
هادی رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
مالیده به نظر من
Eli
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
واقعا
اگر روابط نبود و بر اساس شایستگی بود، آره
ولی هرگز بر اساس شایستگی این اتفاق رخ نمیده!
من به شخصه مخالف کنکور در سطح دکتری هستم
میگم کنکور دکتری واقعا کار بیهوده است، خوندن کتاب های دوره کارشناسی و سردرگمی در مطالب ارشد!!!!
دکتری باید بر اساس رزومه و مقاله باشه،
اما متاسفانه میشه بر اساس روابط و اساتید هم که ماشالاه....
پاسخ ها
دروغ
| United States |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
در دانشگاه های دولتی امکان نداره با پارتی بازی وارد دکترا بشی! هفت خوان رستم است و کلی آدم و کمیته هست
شما احتمالا در مصاحبه رد شدی شاکی هستی هر کی فوق لیسانس داشت نمیشه دکتر بشه
کیلویی حرف نزنید
K
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بله در سطح دکتری، نیاز به کنکور نیست
و بهتر هست بر اساس شایستگی و مقالات مراحل پذیرش انجام شود. صد البته که نباید بر اساس روابط این مهم شکل بگیره
واقعا در سطح دکتری خیلی کار بیهوده ای هست کنکور و خوندن کتابهای دوران کارشناسی و سردرگمی در منابع ارشد!!
کنکور دکتری باید سالها پیش حذف میشد! حیف از عمر جوانان که پشت کنکورهای پوچ میگذره
پاسخ ها
اشتباه
| United States |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
الان که کنکور هست و مصاحبه میکنیم دانشجوها داغونن چه برسه به حذف کنکور
یه حداقل سواد لازمه
اینکه استاد شما مقاله نوشته اون تهش اسم تو را گذاشته معنیش نیست جنابعالی میتونی دکترا بخونی
روح الله عبادی
|
United States
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
تا الان باید با سهمیه ها رقابت می کردیم الان باید با نور چشمی ها هم رقابت کنیم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
صبح به خير! چند ساله در حال رقابتي؟
Elham
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
من هم موافق به حذف کنکور دکتری هستم.
دکتری باید بر اساس شایستگی و مقاله باشه
به جای خوندن کتاب های کارشناسی و سردرگمی در منابع ارشد، یک داوطلب دکتری باید بتونه کار پژوهشی انجام بده
واقعا حیف از عمر جوانان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
مثل پیام نور واحد ارایه شود برحسب معدل پذیرش بشه
پاسخ ها
نه بابا
| United States |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
میگم میخواهی به هر خانواده ایی دو سه تا دکترا بدیم! ؟؟
مسخره بازی در آوردین.
...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بنظرم بهترین زمان الانه که دانشجو از شر کنکور راحت بشه
سوابق تحصیلی و مصاحبه جایگزین بشه
عدالت هم اینجور رعایت میشه
خدا عالمه از دست این کنکور چقدرر جوون افسردگی گرفته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
کم تبعیض و بی عدالتی و سهمیه بازی داشتیم حالا میخوان همین روزنه امیدی که داشتیم رو هم از دانشجویان آزاد و بدون سهمیه بگیرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بس کنید دیگه.. تو ورودی دانشگاه هم پارتی بازی اخه


اصلا این قانون چ دلیلی به غیر اینکه میخوان خودشون رو راحت کنند میتونه داشته باشه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
ماه هاست امثال من زندگیشون رو گذاشتن پای درس خوندن, حالا اوج بی عدالتیه که یه آقا زاده از راه برسه و جای ما رو بگیره اون هم بدون هیچ زحمتی ....
M
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سلام
خیلی ایده خوبیه ،بهترین راه اینه افراد معدل بالا در اولویت رشته های خاص قرار بگیرند وبرای مقطع دکترا مصاحبه گرفته بشه وطبق قبولی درمصاحبه پذیرفته شوند .بهترین ایده است،حذف کنکور برای مقاطع ارشد ودکترا می باشد...البته قطعا برای دانشگاههای سراسری که ظرفیت خیلی محدود شرایط پذیرش بدون کنکور شرایط خاص هست درهر صورت طوری خواهد شد که قاعدتا حق کسی ضایع نخواهد شد..
پوران پیروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
من نمیدونم چرا هرکی از همون جا بلند میشه ی نظری میده در مورد کنکور و حذفش، بابا خسته شدیم دیگه برگزار کنید ،همی الان دیگه نگران جوون ما شدین..باید برگزار بشه
.....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
حتی شرط معدل هم عادلانه نیست.لطفا سر قیف رو برعکس کنید همه راحت وارد هر دانشگاهی که میخوان بشن مثل دانشگاه های کشور های دیگه و کنکور کلا حذف بشه و خروجی دانشگاه رو سخت کنید تا همه بی سواد نیان بیرون!!!
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
واقعا عالیه
طلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
نخیر ب هیچ وجه این کار نباید انجام بشه ، همین مونده ک همه با پارتی برن دکترا بگیرن ...والا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
همین مونده دیگه
فردا همه آقازاده ها دکتر مهندس هم میشن همینم ازجوانانمون بگیرین
narges
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
یه چیز بگو بگنجه، تو بهترین حالت آقا یکی دو سال دانشگاه نتونسته بخونه از سال سوم تصمیم میگیره بخونه، خب شاید رزومش عالی نباشه،ولی بتونه ارشد و خوب بده،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
نه دیگه حاجی جون اینطوری خوش به حالشون میشه چطور کنکور اونا حذف بشه ولی سراسری حذف نشه... نه داداش اینطوری کلامون میره تو هم
یه دکترای بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
واقعا همچین حرفی جای تاسف داره ..اخه تو کشور ما که همه چیز با رابطه پیش میره اصلا درست از اب در نمیاد ..در این صورت تمام دانشجوهای با استعداد که رابطه ای ندارن عملا حذف میشون و درنهایت اقازاده ها همه دکترای افتخاری میگیرن ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
تو اینکار هم رانت که بود. دیگه واویلا میشه
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
الان که کنکور هست با پارتی بازی هیات مصاحبه آون 30 درصد میچربه به 70 درصد ، اگر وردارن و بدن به دانشگاه چه شود، حاج آقا خواهشا بی خیال این مورد شو.
پاسخ ها
مزخرف
| United States |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
در مصاحبه نمیشه پارتی بازی کرد مخصوصا در دانشگاه های دولتی
در کمیته ها ۶ تا ۷ نفر هستن که نصفشون از یک گروه دیگه هستن و اتفاق چون کنکور آبکی است معلوم نمیکنه کی باسواد است باید مصاحبه بشه تا باهوش و کاری از خرخون و ناکارآمد جدا بشه
هر استادی هم کسی را میگیره که بتونه کار پژوهشی را ببره جلو نه یه آدم خنگ خودشیفته یا پسرخاله فلان مدیر
بی خودی دروغ بین مردم پخش نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
با سلام:
خُب قبلا که رتبه کنکور دکتری تا ۲سال اعتبار داشت، دانشگاهها میتونن بازهم از بین کسایی که ۲سال قبل رتبه آوردن ولی بنا به دلایلی تو مصاحبه رد شدن دانشجو جذب کنن و حق پایمال شده اونا هم برمیگرده
کنکوری بدبخت...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
کم مونده دیگه خواجه حافظ شیرازی درباره کنکور امسال نظر بده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
این چه کاریه آخه. همینجوری راحت کنکور حذف بشه؟ بر چه اساسی اونوقت دانشجو ها پذیرش بشن؟ پارتی؟ شاید یک نفر برای کارشناسیش نتونسته به هر دلیلی درس بخونه و حالا میخواد زندگیشو متحول کنه واسه ارشد بره یه دانشگاه خوب درس بخونه. کنکور نباشه اون بدبخت چیکار کنه. دانشگاه های تاپ که به همین راحتی با یه معدل خشک و خالی دانشجو قبول نمیکنن. تو رو خدا این حرف ها رو نزنید هر شب میخوابیم صب پا میشیم یه بدبختی به بدبختیای قبلیمون اضافه میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
این همه پول گرفتید باشه قبوله من از کی باید برم سر کلاس دکتری بشینم فقط انتخاب دانشگاه را بزارید برای داوطلب اصلا یک مدرک دکتری واقعی برام صادر کنید امتحان و سرکلاس نشینی وغیره پیش کش شما
مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سلام
کم تو مصاحبه با توصیه نامه فرمایشی بر میدارن...دیگه کلا چی میشه...ای خدا لعنت کند هر کسی که با پارتی بازی رفت و خواهد رفت
ما که صدامون به جایی نمیرسه...دستمونم به جایی بند نیست.خدا اصلا عادل نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
☹☹☹
لیلا
|
United States
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
این واسه جامعه ای تعریف میشه که حرفی از دوست و اشنا و فامیل نباشه نه واسه ما....
لطفا بجای این حرفا کنکور ارشد رو پاییز برگزار کنید و با جون ما بازی نکنید هیچ مشکلی پیش نمیاد اگه دانشگاه ها واسه بهمن ورودی داشته باشن
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
نظردرستی نیست.خلاف عدالت اموزشی.این چندسال مصاحبه دانشگاه متاسفانه بااینکه دانشجوازمون داده بازم نمره واقعی داوطلب نمیدن.مگه اینکتوهرگروه اموزشی 10استادتمام اون رشته معرفی بشن واسمشون توسایت سازمان سنجش بشه.ونحوه اعتراض برای هر داوطلب مشخصه بشه ودرصورت تخلف استادمصاحبه گرلغوحکم هیات علمی.
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بسه دیگه، همین مونده ارشد و دکتری پارتی و پارتی بازی بشه. کنکور یه روش استاندارد برای پذیرش دانشجو هستش واسه همه کشور ها. به بهانه کرونا حذفش نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
خب چه کاریه همین آزمون رو خودتون بگیرید که می گیرید
چرا می خواهید اساتید دانشگاه رو منبع جدید رانت کنید؟
بخدا گناه داره حق جوان های مردم ضایع میشه
سپهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سلام و عرض ادب.. همین الانشم خیلی داره در حق بقیه اجحاف میشه...
چرا باید حذف شه!!! تا ما بدبخت بیچاره ها روز به روز شرایط واسه مون سخت تر شه.. حتما پسری دختری کسی داری که بخواد کنکور ارشد و دکترا بده.. وگرنه شما دلتون برا ما دانشجوها و شرایط
کرونا نمیسوزه... اینم جنجال جدیدتونه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
فقط همین کم مونده بود که دانشگاه رفتن هم بشه با پارتی . کنکور بهترین شیوه ست . تو دکتری هم اگر بخش مصاحبه که مداخله انسانی هست کم بشه بهتر .
کل ملت رو خوردن کافی نیست فقط مونده رانت و ... در دانشگاه ها ۱۰۰ درصدی بشه.
پاسخ ها
چی میگی؟
| United States |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
در تمام دنیا از دانشجوی دکترا مصاحبه میکنند
هر کی چهار تا تست زد که باسواد نیست
در مصاحبه معلوم‌میشه طرف چکاره است
بی خودی اینقدر به اساتید دانشگاه تهمت نزنید
حاضرین برای بالا رفتن هر کاری کنید
شماها دکتر بشید چه بلایی سر این مملکت بیاورید!!!؟
علی نجم آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
این یه چیزی گفته شما چرا اینو خبری میکنید اون بنده خدایی که نشسته یکسال درس خونده ممکنه با این خبر کلا بهم بریزه که نکنه این خبر حقیقت پیدا کنه این خبرارو نزارید لدفن.
دانش اموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
لطفا برا سراسری این کار کنید با معدل نهاایی میریم دانشگاه شهر خودمون و حق کسی هم ضایع نمیشه
دانش اموز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
میشه برای کنکور سراسری همین کار رو کنید الان تو وضعیت کرونا هر کس در دانشگاه شهر خودش قبول میشه و اگه براساس معدل نهایی باشه که دیگه حق کسی هم ضایع نمیشه و هر کسی میتونه در دانشگاه شهر خودش و رشته ای که واقعا مرتبط به معدلشه تحصیل کنه لطفا به این هم توجه کنید که سن ما خیلی کم تر از دانشجوی دکتری هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
همینو کم داشتیم اونایی ک اشنا دارن برن ماهم بریم بمیریم
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
کاملا موافقم . ولی بشرطی که ضوابط و معدل مشخصی معین بشه تا بجای سلیقه ضوابط حاکم و حقی از کسی ضایع نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سلام.اگه قراره امتحان بگیرن اینم امتحانه.اخه چرا به دانشگاهها بدن الان گسی که حقشه میره اون دانشگاه که میخواد،اخه چرا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سربازی رو هم از بین ببرین مردم دیگه از همه چیز آزاد باشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
کی از مرزها اونوقت دفاع کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
الان از اشناهای من تو شهرستان ،پشت کوه فوق لیسانسشو گرفته با معدل بالا.ببخشید اینجوری میگم یکم مغزش شیرینه،کم داره، همه مردم منطقه میدونند.یکی هم هست تو شریف نتونسته معدلشو با اونهمه زحمت 14 کنه .اخه چرا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
فرق این دو دانش آموخته در توانمندی آنهاست. یکی کارآفرین خواهد و صاحب فکر خلاق و دیگری جیره خورد و ناتوان.
پس ملاک معدل نیست. بلکه دانش و قدرت فکری است که در آینده کارساز می باشد.
دانش آموخته شریف و یا دانشگاه های برتر با دانش خود قادر هستند که حرفه و پیشه ای بر پایه دانش خود راه اندازی کنند؛ ولی د ومی واقعا توانایی لازم را دارد. ول این که معدل بسیار بالا از یک دانشگاه بی اعتبار را داشته باشد.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
یعنی تمام عمرش به خاطر یک اتهام واهی در زندان بود؟ کجای عدالت؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
به اندازه کافی دانشجوی سهمیه و رابطه ای دارید لطفاً اجازه بدید چند نفر هم از روی استعدادشون وارد دانشگاه بشوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بازپرس ترس از خدا کجای کارت بود!؟ زندگی مردی را برای گرفتن پستها توسط ....... نابود ساختی حال زبان بازکرده ای! اف بر دنیا و آخرتتان
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
ایشان می گوید بیگناهی اورا به قدوسی گزارش کرده و قدوسی هم گزارش بیگناهی اورا به بالاتر داده
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
امیر انتظام جاسوس نبود به هیچ وجه جاسوس نبود.جرم او خبر از اسراری بود که اصلا به نفع بزرگترها نبود.حبس ابد او هم به این دلیل بود که هرگز حاضر به مصالحه نشد.
#تادانایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
اگر کار کارشناسی انجام شود چه اشکال دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
بدبخت امیر انتظام را دق مرگ کردید حالا می گویید جرمش محرز نشد جواب خدا را چی می دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
همان موقع هم مشخص بود که جاسوسی نکرده. درحکم دادگاه هم وقتی قاضی دید که به هیچ وجه نمی تواند او را به جاسوسی متهم کند، اتهام جالب دیگری به نام «باز کردن سفره دل پیش بیگانگان» به او زد و به حبس ابد محکومش کرد
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
خدایییش اگر کنکور منحل بشه که خیلی خوب میشه
چهار ساعت پر از استرس با گرما و ماسک زده چه جوری آینده آدمو می‌سازه؟؟؟؟!!!!!!
ولی واقعا انصاف رعایت بشه و پارتی بازی نباشه
با توجه به معدل کارشناسی و ظرفیت رشته محل‌های دانشگاه‌ها انتخاب بشیم
کنکورووووو کلا منحلش کنیییییییید
ارام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
پس داوطلبان کنکور سراسری چی؟ ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
با با برا همه قراره بشه
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
قرار شده بود تا کنکور سراسر تا سال 98 حذف شود. با فشار مجلس این طرح به تاخیر افتاد اما سیستم پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در بسیاری از رشته ها راه اندازی شد تا علاقمندان به دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی دوران دبیرستان (سه سال آخر) وارد دانشگاه شوند. بیش از 300 هزار کد رشته بر اساس سوابق هستند به جز چند رشته پرطرفدار که فعلا به ناچار و از طریق آزمون و رقابتی تر است. بنا بر این کنکور سراسری نیز تقریبا بدون آزمون است. لطفا به دفترجه آزمون مراجعه فرمایید تا اطلاعات دقیق تری را دریافت کنید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بخشید در کامنت بالا عدد 300 اشتباه تایپی است و عدد 3ب هزار کد رشته درست است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
سلام بر حسب معدل پذیرش بشه خیلی بهتره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
شما درست میگی
ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
نابودی زندگی انسان باشرف و حالا می گویند ثابت نشد.
Mobina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
کنکور سراسری رو هم حذف کنید به خدا سخته با ماسک چهار ساعت تو یه فضای بسته بشینیم لطفا شرط معدل باشه و هر کی تو شهر خودش بره دانشگاه.
ی بنده خدا
|
Germany
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بذارین ما کنکور ارشدمونو بدیم بعد هر کاری خواستین بکنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
امسال تمام کنکورها حذف
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
چطور پاسخ وجدان خود را میدهید؟!!...امیر انتظام جاسوس نبود به هیچ وجه جاسوس نبود تنها جرم او خبر از اسراری بود که اصلا به نفع بزرگترها نبود.حبس ابد او هم به این دلیل بود که هرگز حاضر به مصالحه نشد.
دکتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اره دیگه همین یه کارتون مونده .یک سال و نیم بچه های مردم و علیل و ذلیل کنکور کردین .کلی وقت بزار و درس بخون و ازکارو زندگی بیوفت که کنکور داری بعد اقایون با یه دونه تز دادن حذفش کنن
این واقعا عدالته؟؟؟؟!!!!
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
هیچ وقت هیچ چیزی تو ایران عادلانه نبوده بر فرض دانشگاهها دانشجویان دکترا رو بر اساس سوابق پژوهشی قبول کنناین یعنی اوج فاجعه و بی عدالتی. یکی مثل که دانشجو ترم اخر ارشدو فقط پایان نامه آزمایشگاهی دارم. دولت چه تصمیمی برام گرفته که به موقع دفاع کنم.خیلی مسخره اختیارات رو به دانشگاهها دادن که بلد نبودن تصمیم بگیرن.الان خیلی دانشجویان ترم آخر ارشد که پایان نامه ازمایشگاهی دارن و خوابگاهی هستن بلاتکیفن. حتی خود من هنوز مقاله ندارم به دلیل اینکه تا جواب آزمایشگاهی نگیرم نمیتونم مقاله بدم . الان برا افرادی مثل ما چه تصمیمی گرفته شده؟؟ در حالی که امتحان دکترا داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اين همه كامنت در كنكور دكترى ،ولى يك نَفَر نميكه انتظام سالها در زندان بجرم جاسوسى ماند بعد هم كه ازاد شد بلا فاصله فوت كرد حالا هم ميكن بيكناه بوده به همين راحتى
N
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
من یکی ک کنکور حذف بشه خودمو.جلو سازمان.سنجش دار میزنم.....
این مسخره بازیا چیه...
ما ک تو شهرستان بی امکانات هستیم تکلیفمون چیه!!!! معدل کیلو چنده!!!
کرونا مارو نکشه چرت وپرتای اینا مارو میکشه!!!
خدایا خودت ب داد این ملت برس!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عزیزانی که میگن اگه کنکور حذف بشه بی عدالتی و پارتی بازی میشه؛باید بگم با این مافیای کنکور هنوز هم بی عدالتی هست؛بنده به عنوان دبیر شاهد هستم که چگونه پولدارها بچه هاشونو کلاسهای تضمینی رتبه آور،انواع کتابهای تست گران قیمت و مشاور و برنامه ریز و....ثبت نام می کنند و حتی اکه بچه شون درس خون و بااستعداد نبود ورتبه خوبی نیاره،خیلی راحت می فرستن کشورهای خارجی که کنکور نداره یاخیلی آزمون هاش راحته(ترکیه ،هند،روسیه،..)اونجا خانم یا آقای دکتر یادندان پزشک میشن تشریف میارن ایران برای طبابت و تجارت؛
پس چه بهتر که این کنکور سراسری کلا حذف بشه.
ازسال ۹۰ گفتن دیگه کنکور سراسری کلا حذف میشه ولی مافیا نمی ذاره؛هیچ کس زورش به مافیا نرسید مگه این کرونا زورش برسه و انشاالله بزودی کنکور سراسری کلا حذف بشه.
به امید آنروز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
آقاي اميرانتظام ٢٧ سال از زندگي خود را در زندان بود. دقيقاً روي چه حسابي؟!!!
پاسخ ها
سالار سرحدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اینکه دلیل نمیخواد خب محض احتیاط گرفتنش
حالا که بی گناهیش اثبات شده انشالله میره بهشت.
بهمین سادگی.
هرکی نمیپسنده این شیوه رو جمع کنه بره .
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
لطفا حذف نکنید فقط امسال رو با تاخیر بلند مدت برگذار کنید اونم میشه پارتی بازی
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عمر یک فرد را تباه کردید. وی را بی آبرو ساختید. تهمت زدید. سال ها وی را زندانی کردید. حالا می گویید مدرکی نداشتیم؟ از آتشی که خدا برایتان مهیا کرده بسیار بسیار بیمناکم. خودش که از دنیا رفت. حداقل از خانم وی دلجویی کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اگه قرار پارتی بازی بش تو هر شرایطی اونااین کارو اتجام میدن پس همون شرط معدل خوب واسه ثبت نام ارشد البته مناطق محروم رو هم در نظر بگیرن
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تا فعلا که هر کس استادش سفارششو کرده تومصاحبه قبول شده ودانشجو دکتری شده!
حالا ببینیم حاج آقا چه طرحی داره!!!.؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
امیر انتظام پس از 30 سال زندان و تخریب حالا می گوییم جاسوس نبوده خوب این یعنی چی .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
این یعنی که میتواند پرونده های مشابه زیادی مثل پرونده ایشان باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
جالب است اقایان مدعی هستند که شیعه علی ع هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
احتمالا برای فرزندان اساتید در همان دانشگاهها می خواهید سهمیه بگذارید. این حقه دیگه قدیمی شده. راستی مدرک خودتون از کجاست ؟ البته که از آمریکا
پاسخ ها
نادرست
| United States |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اساتید دانشگاه سهمیه ندارند
اگر فرزندشان در یک رشته ۹۰٪ امتیاز آخرین کسی که در اون رشته در دانشگاه محل کار والدین هیئت علمی را کسب کرده باشد می تواند به یکی از دانشگاه های شهر محل کار هیئت علمی منتقل شود. این اسمش سهمیه نیست.
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
در باره فرزندان استادان متاسفانه اشتباه بسیار بزرگی در دهن مردم روی داده است.
آیین نامه مربو به استادان فقط اجازه جا به جایی آنان از یک شهر و دانشگاه به دانشگاه های دیگر را به شرطی می دهد که دواطلب پذیرفته شده حداقل نمره 80درصد نفر آخر پپذیرفته شده در آن رشته را کسب نماید. و انتقال حداکثر به شهر محل خدمت پدر یا مادر داوطلب به شرط هیات علمی بودن می باشد. امکان ارتقای رشته ای برای دانشجو وجود ندارد. فقط همان رشته یا گروه رشته حتی با تنزل یک درجه پایین تر ممکن است. انتقال از شبانه به روزانه امکان پذیر نیست. انتقال از غیرانتفاعی و آزاد به
دانشگاه های روزانه امکان پذیر نیست.
انتقال از پذیرش های بر اساس سوابق به پذیرش های روزانه ممکن نیست.
با اعمال این شرایط تعداد بسیار بسیار کمی از استادان ی
توانند فرزندان خود را جا به جا کنند.
لذا بهتر است با خواندن دقیق مفاد آیین نامه اظهار نظر شود تا منصفانه تر باشد.
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
جناب اقای عبدی در خصوص نظر باز پرس محترم پرونده مرحوم امیرامتظام نظری ندارن؟یادداشتی.مقاله ای......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
داستان امیر انتظام که عمرش برای یک اتهام هدر شد چگونه در سپهر عدالت توجیه می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اگر قیامتی باشد که هست پس وای به حال ستمگران .
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بازپرسِ عباس امیرانتظام: اتهام جاسوسی امیرانتظام ثابت نشد/عاملی: کنکور کارشناسی ارشد و دکتری حذف شود
ما که از فسمت اول خبرچیزی پیدا نکردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عباس امیر انتظام ! این تازه یک نمونه معروفش بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
کمی کارشناسی صحبت کردن بد نیست ؟!
1- پیام نور داره فرا گیر دانشجو میگیره
2-در مقاطع تحصیلی کاردانی وکارشناسی یوسته وناپیوسته خیلی رشته ها با شرط معدل هست
3- در دکتری هم با کنکور هم پژوهش محور دانشجو میگیرند یعنی بدون کنکور با شرط علمی
4- ظر فیت خالی دانشگاهها 3برابر پذیرش هست
نتیجه : با توجه به اینکه سنجش از ثبت نام داوطلبان وکلاسهای کنکور و جزوات فروش ها در این داستان سود میکنند کنکور بی فایده هست شما پذیرش را آسان ولی مدرک دادن وآموزش را سخت بگیرید تا هرکه نتونه به راحتی درس بخونه الا بهترین موقع آزمایشی حذف کنکور هست یک سال انجام دهید وبا آزمون وخطا مشخص کنید فایده داشته یانه ما منتظریم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
در ارزیابی دکترا, 30 مورد برای کسب نمره وجود دارد. که در سه گروه امتیازهای آموزشی, پژوهشی و مصاحبه است.. معدل کم اثرترین و کم امتیازترین آنها است. پذیرش نقش معدل نیز بستگی به نظر معاونت آموزشی هر دانشگاه و گروه های آموزشی آن دارد. لذا هرگز معدل را نمی توان ملاک درستی برای پذیرش دانشجو تلقی کرد. حذف کنکور به مراتب سودمندتر و بهتر از بودن آن است
ضریب اثر معدل نیز بر اساس سطح بندی دانشگاه ها است. برای نمونه معدل دانشگاهای گروه 3 مانند غیرانتفاعی ها و پیام نور, مورد تایید دانشگاه ها نیست و امتیاز آور نمی باشد. از سوی دیگر, سطح دانشگاه های برند و شماره 1 مانند شریف و تهران و تربیت مدرس ددر پذیرش دانشجو همیشه لحاظ می شود.
معدل دانشگاه های آزاد نیز مورد تایید نیست.
.
فقط باید دانشگاه های سطح 1 دانشجوی ارشد و دکترا بپذیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
عباس امیر اتظام به جرم مرتکب نشده 30 سال زندانی شد 7 سال انفرادی . چه کسی پاسخگو هست ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
احمقانه تر از حذف کنکور اون هم توی این کشور دیگه وجود نداره!
شرط معدل؟ آخه مگه معدل 13 شریف با 13 دارغوزآباد برابری میکنه؟ حتی با 20 خیلی از دانشگاه ها هم برابری نمیکنه.
کنکور رو بردارین تا آقازاده هاتون با پارتی بازی و رانت وارد دانشگاه ها و رشته های برتر بشن
تا مملکتتون از همینی هم که هست نابودتر بشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
یادی کنیم از مرحوم امیر انتظام که علی رغم ظلمی که گیلانی قاضی پرونده به او روا داشت و او را ۲۰ سال زندانی کرد اما امیر انتظام آنقدر مناعت طبع داشت که در مریضی گیلانی به عیادت او رفت و وقتی که شرمساریش را دید گفت من سالهاست تو را بخشیده ام
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
اقاي بازپرس و نظام قضايي و سران نظام!
آيا ميدانيد امير انتظام 30 سال به خاطر همين جرم ثابت نشده در زندان بود!!!!!
از دلواپسان جورج فلويد و سرخپوستان آمريكا كه دايم دم از بيعدالتي در آمريكا ميزدند كسي دلش براي سي سال جواني يك انسان ايراني نميسوزد !!! ؟؟؟
جواب خدا را چه ميدهيد !؟
واقعا به آن دنيا اعتقاد داريد يا نه!؟
اگر اعتقاد داريد پس سعي كنيد نميريد چون پاسخ تلف كردن سي سال عمر يك شخص به هيچ عنوان جبران شدني نيست!!!!
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بنده خدا امیرانتظام
اتهامش اثبات نشد ولی خب حدود 40سال در بازداشت و زندان بسر برد.

همون حکایت قدیمی که اول میکشن بعد میشمارن!!!
پاسخ ها
واقع بین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بچسب به جورج فلوید
نمیتوانم نفس بکشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
همین مونده بود دیگه کنکور ارشد و دکترا هم رانت و پارتی بازی بشه! ما به همین کنکور راضی هستیم ، حذفششششش نکنیییییید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
باید 50 سال کار کنیم تا فرهنگش بوجود بیاد. و برای ایجاد چنین فرهنگی مربی نداریم. پس کنکور تنها چاره هست. فعلا تا 100 سال آینده .
شهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
یکی نیست بگه دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی چرا باید در حوزه غیر تخصصی اظهار نظر کنه؟ کم پارتی بازی در همین دانشگاههای درجه یک و سطح اول کشور شد؟ کم هیات علمی خانوادگی راه انداختید؟ کم سهمیه دار بودن رو جای استعداد داشتن ملاک قرار دادید؟ واقعا این نسل از دست شماها سر به کجا باید بذاره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
خوش به حال درختان که ایستاده میمیرند
چه شود؟
|
United States
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
آدم نظرات این پشت کنکوری ها و ردی های مصاحبه دکترا را می خواند وحشت می‌کند! اینا فقط فکر بالا رفتن هستند به هر قیمتی: از تهمت زدن به اساتید و دانشگاه پیام نور را با تهران و شریف یکی دانستن، تا حذف کنکور و مصاحبه و معیار گذاشتن معدل که در دانشگاه‌ها هم ارزش نیستند. نمره ۱۴ دانشگاه تهران از نمره ۱۸ دانشگاه ... ارزش بیشتری داره و قابل مقایسه نیستند. مملکتی که اینا میخواهند دکتر و مهندسش بشن چه شود؟!؟
مطمئن باشید هیچ دانشگاه درست و حسابی زیر بار حذف کنکور ارشد و دکترا و مصاحبه نمیشه!
علی
|
United States
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
الان در مملکت جمهوری اسلامی که ما داریم چه کسی مسئول زندانی کردن مرحوم امیرانتظام هست؟ چه کسی باید بخاطر زندانی شدن یک بی گناه برای سی سال جوابگو باشد؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
تا سال 89 کنکور دکترا توسط خود دانشگاه ها و به طور مستقل برگزار می شد. در کنار یک سری ایرادهای خاص خودش, روندی بسیار اثرگذار تر از شرایط کنونی داشت. با ورود مجلس به این سیستم و مداخله در آن کیفیت کنوکور به شدت کاهش پیدا کرد. با توجه به ساختار تحصیلات تکمیلی, ارشد و دکترا, آزاد گذاشتن کنکور و ورود علاقمندان واقعی به ادامه تجصیل در دانشگاه ها سبب می شود که کیفیت تحصیل چون بر اساس میل و علاقه فردی تنظیم می گردد؛ بسیار بهتر شود. دانشجویان احساس تحمیل موضوعات کاری را نکنند. زیرا خود با دقت در قوانین آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها وارد دانشگاه می شوند و می بایست با رعایت چهارچوب ها و مقررات آموزشی و پژوهشی ادامه تحصیل در دانشگاه هدف را بدهند.
حذف کنکور و واگذاری شیوه گزینش دانشجو به خود دانشگاه های تحصیلات تکمیلی و گروه 1 یا 2 ضرورت پیشرفت علمی کشور است.

از دید بنده دانشگاه ها باید به دو دسته دانشگاه های تحصیلات غیر تحصیلات تکمیلی یعنی تا لیسانس و تحصیلات تکمیلی یعنی ارشد و دکترا گروه بندی شوند. صرفا به تعداد معدودی از دانشگاه ها اجازه گرفتن دانشجوی ارشد و دکترا داده شود. دیگر دانشگاه ها هم فقط در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت نمایند.
می بایست اجازه تربیت دانشجو در مقاطع ارشد و دکترا از دانشگاه های سطح پایین گرفته شود تا هم از آموزش و پژوهش بی کیفیت آنها جلوگیری گردد و هم توسعه علمی درستی در دانشگاه های برند صورت پذیردد و هم از هدر رفت بودجه وزارت علوم جلوگیری شود.
کافی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
جناب آقای دکتر؟!!شما که هیچ زیر ساختی برای حذف کنکور ایجاد نکرده اید، شما که هیچ کار پژوهشی طولی انجام نداده اید،چطور در یک لحظه خواب نما شدین که کنکور باید حذف بشه؟ بهتر نیست کمی بر حس قدرت طلبی و نیاز به میز خود غلبه بفرمائید و پست را به افراد کاردان و تحصیل کرده ی قشر جوان که سالهاست پشت درهای بسته ادارات با جیب خالی در حال قدم زدن هستند بدهید تا برای نسل خودشان تصمیم بگیرند. شما چطور می توانید معدل یک دانشگاه معتبر رو با سطح پایین ترین دانشگاه مقایسه کنید؟در ضمن افرادی هستند که به دلیل مشکلات مالی، اتفاقهای پیش بینی نشده زندگی و ...که الا ماشالله بیشتر اقشار جامعه باهاش دست به گریبان هستند،نتوانستند دوره های کارشناسی و ارشد را با حداکثر توان و نمرات خوب به پایان برسانند و کنکور فرصتی است تا جبران کنند. فرزند جنابعالی و سایرین که قطع به یقین در یکی از بهترین دانشگاههای خارجی مشغول تحصیل هستند،آیا تا بحال شده که بخاطر نداشتن کرایه ماشین مجبور شوند که از کلاس در س غیبت کنند؟البته که نه. اصلا براتون قابل هضم و فهم نیست اینگونه مسائل. آقایان مرفح بی درد.
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
بزرگترین اشتباه همین حذف کنکور ارشد ودکتراست
روچه حساب وکتابی این همه مهملات میبافید لطف کنید در حیطه ای که بهش علم دارید نظر بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
کنکور ارشد و دکترا تنها امید پیشرفت جوونای ماست. اونم در اختیار آقازاده ها بذارین. با پارتی بازی مدرک بگیرن.هرچند که 90 درصدشون اروپا در حال تحصیل هستند. کنکور ارشد و دکتری بهیچ عنوان نباید حذف شه.
با اینکه میدونیم آینده در انتظارمون نیست بازم بسختی درس می‌خونیم.
هیشکی اجازه نداره اینو از ما بگیره.
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
فوتونیوز
برچسب منتخب
طرح ترافیک 99 جمشید شارمهد گروه تروریستی تندر مهرداد بذرپاش محمدرضا نوایی