بازدید 14532
خوانده می‌شوید؛
آیا حذف برنامه نود و چهره تأثیرگذاری چون عادل فردوسی‌پور در این هشت ماه به فرآیند برنامه سازی ورزشی در صداوسیما کمک کرده یا کیفیت برنامه‌ها پایین‌تر آمده است؟ نبود برنامه نود چه تأثیری بر فوتبال داخلی ما گذاشته است؟ آیا وجود چنین برنامه‌ای با پرداختن به حاشیه به نفع فوتبال ما بود یا به ضرر آن؟
کد خبر: ۹۳۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 10 November 2019

اواخر اسفند سال گذشته و تنها چند روز پس از آنکه برنامه نود در یک رقابت پر حاشیه به عنوان محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی از نگاه مردم انتخاب شد، خبر توقف پخش این برنامه در رسانه‌ها اعلام شد. این اتفاق در پی اختلافات میان عادل فردوسی‌پور و فروغی، مدیر جوان شبکه سه رخ داد و به این ترتیب، پخش یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های صداوسیما که نزدیک به دو دهه از در شبکه سه روی آنتن می‌رفت، متوقف شد.

هنوز کسی چرایی این تصمیم مدیران شبکه سه را نمی‌داند؛ اما هرچه بود، کاملا برخلاف خواست عمومی و جریان یک برنامه موفق پخش آن متوقف شد. پس از آن بود که حتی شنیدن گزارش‌های فردوسی‌پور در صداوسیما هم محدود و سپس متوقف شد. موضوعی که حالا و هشت ماه پس از گرفتن این تصمیمات به محل اعتراض بینندگان تلویزیون و علاقه‌مندان به فوتبال تبدیل شده است.

خیلی‌ها بر این باورند کیفیت برنامه ورزشی تلویزیون و گزارش‌های فوتبال به شدت افت کرده و عرصه برای گزارشگران پراشتباه و کم مطالعه باز شده. از سوی دیگر، در نبود برنامه نود مسائل و حواشی فوتبال ایران به دست فراموشی سپرده شده است. حتی در این روزهای حساس که سرمربی تیم ملی هم این تیم را رها کرده، کسی نیست تا مسئولان را وادار به پاسخگویی کند و همه خیلی چراغ خاموش در حال انجام کارهای خودشان هستند، بی آنکه بخواهند به کسی پاسخ بدهند.

نظر شما در این باره چیست؟


* آیا حذف برنامه نود و چهره تأثیرگذاری چون عادل فردوسی‌پور در این هشت ماه به فرآیند برنامه سازی ورزشی در صداوسیما کمک کرده یا کیفیت برنامه‌ها پایین‌تر آمده است؟ نبود برنامه نود چه تأثیری بر فوتبال داخلی ما گذاشته است؟


* آیا وجود چنین برنامه‌ای با پرداختن به حاشیه به نفع فوتبال ما بود یا به ضرر آن؟


* با رفتن عادل فردوسی‌پور، آیا جا برای چهره‌های جوان باز شده؟ آیا مجری یا گزارشگر جدیدی در صداوسیما چهره شده است؟

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۲۵۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعاً
نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حاشیه های فوتبالی خیلی کمتر شده
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعا آقای فردوسی پور هم این نظرات را مشاهده خواهد کرد
اول سلام می کنم خدمت ایشون
بعد اگر مشکلی در روند کار ایشون به وجود آمده بهتر است در صورت صلاح دید با مردم در میان بگذارند شاید با اطلاع رسانی و مطلع کردن مردم مشکل برطرف شود
با تشکر از شما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جاشیه کم نشده فقط فساد پنهان شده برادر جان
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بدون عادل فوتبال برای من لطفی نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
متاسفانه بخشهای مهم در دست کسانیست هر لحظه ممکنه سر از کانادا دربیارن!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعا بله و اصلا نیاز به سوال نبود
حسن
| Germany |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حاشیه های فوتبالی خیلی کمتر نشده، حاشیه ها کمتر رسانی ای میشه!
ناشناس
| United States |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اصلا و ابدا
دوشنبه ها من صدای میثاقی را می بندم شبها و فقط بازی مورد
نظرم را که میگذارد می بینم و صدا را باز میکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نعععععععععععع!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعا نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به جاش فامیل پسر آقای حداد شبکه اختصاصی دارند تا هرچی دوست دارند ببینند
پیروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
یعنی حذف نود نشون داد حرف مردم یعنی بووووووق
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اگه فردوسی پور بود ماجرای تبریز پیش نمی آمد
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به نظر من برنامه فردوسی پوراولش خوب بود ولی بخاطر اینکه تو بورس باشه بیشتر دنبال حواشی رفت ، و این کارشو خراب کرد ،بهر حال هر سازملن و نهادی و حتی هر خانواده ای برای خودش قوانینی داره که باید رعایت بشه .....در ضمن اینهائیکه میگن ما برنامه میثاقی رو نمی بینیم یا دیگه تلویزیون میلی رو نمی بینیم ؛ خیلی هاشون خالی می بندن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برنامه ای که زورش فقط به یک عده شهرستانی برسه و با گردن کلفت ها مماشات کنه نباشه بهتره بعنوان مثال هیچوقت نتونست درباره حق پخش تیم ها برنامه درست کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعا جای برنامه 90 برای پرسپولیس و طرفداران محترم و جناب دایی که تو یکی از برنامه های 90 چهل و پنج دقیقه تلفنی بدون وقفه صحبت کرد و برای سیاست مداران بنفش که با حضور تلفنی وحضوری دامن ورزش رو آلوده کردند خالی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
لا والله
ظلم که شاخ و دم نداره
عادل حیف کردند
مهزداد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
آقا محسن عزیز من یکی خالی نمیبندم. از وقتی نود رفته شبهای دوشنبه اصلا شبکه 3 را نمیبینم اصلا لطفی نداره در عوض قبلا اصلا شبکه ورزش را نمیدیم الان فوتبال 120 را میبینم که به نظرم کم از نود نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
برنامه نود تنها برنامه ای بود که فرهنگ و بنیان مسوول پاسخگو را اجرایی می کرد البته ملاحظاتی هم داشت که قطعا آن هم به میل مجری نبود بلکه تذکرات، مانع برملا کردن بخشی ازفساد در ورزش سیاسی و سیاست ورزشی می شد. تصمیم گیران و تصمیم سازان البته اگر کارآمد بودند و خود را مسوول و. متعهد به جلوگیری از فساد می دانستند حتما برنامه های این چنینی را تقویت می کردند تا در همه زمینه ها فراگیر شود و حذاقل از ترس بازخواست و رسوایی به حقوق مردم تجاوز نشود . هر چند این برنامه هم تنها کارآیی جدال لفظی داشت (البته به جز در موارد انگشت شمار) اما باز کورسویی بود در تاریکخانه فساد. تنها لطف تعطیلی این برنامه امید دادن به مدیران بی کفایت بود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
برنامه نود تنها برنامه ای بود که فرهنگ و بنیان مسوول پاسخگو را اجرایی می کرد البته ملاحظاتی هم داشت که قطعا آن هم به میل مجری نبود بلکه تذکرات، مانع برملا کردن بخشی ازفساد در ورزش سیاسی و سیاست ورزشی می شد. تصمیم گیران و تصمیم سازان البته اگر کارآمد بودند و خود را مسوول و. متعهد به جلوگیری از فساد می دانستند حتما برنامه های این چنینی را تقویت می کردند تا در همه زمینه ها فراگیر شود و حذاقل از ترس بازخواست و رسوایی به حقوق مردم تجاوز نشود . هر چند این برنامه هم تنها کارآیی جدال لفظی داشت (البته به جز در موارد انگشت شمار) اما باز کورسویی بود در تاریکخانه فساد. تنها لطف تعطیلی این برنامه امید دادن به مدیران بی کفایت بود
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آره
با عالیس
هلوشو بدم سیبشو بدم
پاسخ ها
قادر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دقیقاّ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چیزی که در صدا و سیما دیده میشه همین دلقک بازی هاست!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
توی صدا و سیما "نه هلو"اش هس نه "سیب"اش. اما توی بوق و کرنا می کنن که "همه"اش هست!
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اشتباهات داوری بالا رفته
سطح فوتبال لیگ برتر در حد لیگ یک شده
حاشیه ها زیاد شده و کسی دیگر رسیدگی نمیکنه
شهر بی قانون شده
جای بررسی های دقیق یک هفته فوتبال کشور خالیست
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
سلام جواب شما واضح و مبرهن است اینجا بحث شخص آقای فردوسی پور نیست بحث روش وسبک کار ایشان بود که بینندگان پسندیدند آقایان تازه کار نپسندیدند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حذف نود ، بهترین خدمتی بود که میشد به افراد ناتوان ، غیر پاسخگو ، پرمدعا کرد !

با سپاس فراوان از یار دوازدهم و رسانه میلی !
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
موافقم. حالا هرکس هرکاری دلش بخواد انجام میده و نگرانی هم از افشاگری ندارد.
حامدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
هرگز، دیگر علاقه ای به دیدن برنامه های تلویزیون ندارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من هم اولش فکر می کردم شاید چون هنوز به جایگاه آقای میثاقی در این برنامه عادت نکرده ام میلی به دیدن برنامه ندارم ولی بعد از مدتی فهمیدم واقعا جایگاه آقای
فردوسی پور واقعا خالی است
ایشان در دل مردم جای دارند و هیچ کس نمی تواند با قدرت و جذبه ایشان برنامه را اجرا کند حتی آقای میثاقی که من خودشون و تواناییهاشون را خیلی دوست دارم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من فقط برنامه نود را نگاه می کردم که خدا را شکر قطع شد و رابطه من هم با صدا و سیما قطع شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چو دانی و پرسی سوالت خطاست.مساله اینست که ان اقایان نشان داده اند گوش شنوا ندارند و برای نظر مردم اهمیت قائل نیستند.گیریم نتایج این سوال شما خلاف میل انها باشد که یقینا چنین خواهد شد.انها باز خود را بگونه ای قانع خواهند کرد که کارشان در حذف عادل درست بوده است.بیخودی نیست پروژه ای چند ماهه که حتی تقلب در ارا را شامل میشده دنبال میکرده اند.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جالبه که جبهه پایداری با این مدیریت در سیمای میلی!؟
برای گرفتن مجلس و دولت بعدی دور خیز کرده !؟
خدا به داد کشور و مردم برسد
تاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
البته این گونه کارها در تمام سطح کشور کاملا مشهود است اینجاست که باید گفت رای و خواست ملت برای دولت مردان پشیزی ارزش ندارد
از رای دادن به منتخبین ن تا میلی کار کردن تلویزیون میلی ژن های خوب
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
موافقم
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
باید برای شخصیت های ملی کشورمان احترام قائل شویم این افراد سرمایه های کشور هستند
تغییر لازم هست ولی باید با احترام و برنامه ریزی انجام شود و کسی تخریب نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تغییر جایی لازم است که ایرادی وجود داشته باشد و بهره بردارها که در اینجا مردم بودند، ناراضی باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
نه اینکه آقای فردوسی پور آداب احترام و ادب را رعایت میکرد ایشان حتی به مجموعه ای که بزرگش کرده بود احترام نمیگذاشت و نود را ملک باباش میدونست و انگار مدیران سیما نوکر و گماشته او هستند بحث عملکرد سازمانی هم مهم است سیما که فقط یک برنامه ندارد اگر قرار باشد تریبون را بهر کسی داد و خود بخود او محبوبیتی کسب کرد بعد سرکشی شود چطور میشود مدیریت کرد فردوسی پور که عاشق غرب بود خودش بهتر از همه میدانست اگر در شبکه غربی کار میکرد اجازه این همه سرکشی ها را حتی باندازه ای که سیما جمهوری اسلامی به او داد نمیدادند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بدون 90 و عادل فردوسی پور 50 درصد جذابیت لیگ برتر ایران کم شد انصافا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اتفاقا سرعت بازی ها بیشتر شده و جذاب تر شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تلویزیون فقط برنامه مجری دار پخش میکنه که هیچ کدام به برنامه 90 فردوسی پور نمیرسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چرا .
خوب هم پرش کردند.
مردم حافظه ضعیف دارند
پاسخ ها
سلطان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تو باغ نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
منظورمون برنامه نود هس که دوشنبه شبها از شبکه ۳ پخش میشد .حواست هست یا اصلا یه شبکه دیگه تماشا میکردی
ناشناس
|
Singapore
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
الان واقعا دغدغه مردم اینه که تیترش کردین؟
با سوژه سازی و تو بوق کردن همچین موضوع دست پایینی که دیگه از ذهن مردم پاک شده، قراره چی گیرتون بیاد؟

جای اینکارا برید به مشکلات کشور و بیکاری و ازدواج بپردازین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نه اتفاقا دغدغه مردم این بود که حتماً میثاقیان جای فردوسی پور را بگیرد. حتی بعضی می گفتند که حاضرند هر گونه سختی اقتصادی را تحمل کنند به شرطی که برنامه نود حذف شود!
چرا عادت دارید هر کاری دلتان می خواهد بکنید و هر وقت کسی پرسید چرا بگویید آیا مشکل مردم این است؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حال بهم زن ترین نظرات امثال این نظر هستن...تا یه مشکلی رو بیان میکنی بلافاصلهچند تا ادم پیدا میشن میگن: مردم دغدغشون این چیزا نیست!!چه اهمیتی داره!!...اینم جزو مشکلات مردمه.اینم با اعصاب مردم بازی میکنه.مگه قرار حتما مشکل بیکاری حل بشه تا مشکل عادل فردوسی پور حل بشه؟؟اصلا گیریم که مشکل بیکاری و اقتصاد حل نشد معنیش اینه این مشکل نباید حل بشه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بله عزیز اینم یکی از دغدغه های مردمه..یکی از سرگرمی های مهمه مردمه..یکی از رو مخ ترین اتفاقات چند سال اخیره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چقدر حال بهم زن هستن اینایی که تا از حجاب،فوتبال،...حرف میزنی یهو میپرن وسط میگن مشکلات مردم اینا نیستن..ساکت شید بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بله این یکی از دغدغه‌های مردم قطعا هست.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اگر من مردم هستم، یکی از دغدغه های من اینه، که با کلی بدبختی روزانه و مشکلات، حداقل دوشنبه ها دلمون به نود فردوسی پور خوش بود. دستشون درد نکنه که اون هم ازمون دریغ کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برای ازدواج خودت باید بری مخ دختره رو بزنی ، نکنه این کارو هم مسئولین باید برات انجام بدن!
امیر
| - |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خداییش اگردغدغت نیست نظر نده بزار هرکی دغدغشه نظر بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
شاید جز دغدغه ها نباشه ولی همین که کسی بود بدون ترس و واهمه از فساد فزاینده در فوتبال میگفت حداقل دلمون خوش بود
علی قوامی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عادل عزیز سلام
.معلومه که دغدغه مونه
هم به خاطر ظلمی که به فوتبال و عادل و خودمون شده،هم به خاطر اینکه خیلی از مسایل به هم ربط دارن.و مشت نمونه خرواره
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نه
این تلوزیون مردمی نیست
مایه ننگ مردمه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
معلومه که پر شده!!!!!! میثاقی با اون برنامه پر طرفدار!!!!!!
رضا
|
Netherlands
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
البته که نه و متولیان امر! فکر می کنن که با گذشت زمان, خاطره فردوسی پور از اذهان پاک میشه!!
ناشناس
|
Malaysia
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برعکس تصور اولیه چندان عدم حضورش احساس نمی شود. مشکلات مردم بیش از این حرفهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نکنه فکر کردی با حدف نود گندم نایاب میشد؟ یا مثلا طاعون میزد کشور رو؟؟ سوال اینه در تلویزیون و در برنامه های تخصصی ورزشی که منحصرا مربوط به فوتبال هست کمبودش حس میشود یا نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ما به کسانی گندم می دهیم که به ما گندم داده باشند
گندم رو خوب اومدی
علی جعفرپناه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
ناشناس ۱۳:۰۵ تمام خستگی امروزم رو‌رفع کردی. دمتون گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نه
اصلا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
هیچ موجودی جایش خالی نمی ماند
babi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
متنفرم از ایرانی بودنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
انسان بودن مهمه کجایی بودن یا نبودن مهم نیست
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
منهم از ایرانی بودن تو متنفرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
پس از اینجا برو بیرون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
.من هم از دیکته غلط شما متنفرم حمید خان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بیچاره ایران که اتباعی مثل تو داره که در عین متنفر بودن از وطن شون اون قدر بی کفایت هستن و بدون شایستگی، که نمی تونن از کشور دیگه ای تقاضای تابعیت کنند!بیچاره ایران!دلم براش می سوزه!
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
از لحاظ گزارشگری فوتبال به شدت افت کرده ، نبود عادل و مزدک و بها دادن به امثال علیفر جز لج بازی با مخاطب هیچ کاربرد دیگری ندارد. وگرنه حتی با نبود آنها حتما استعدادهای بهتری هم از سرهنگ علیفر هم موجود است .
در مورد 90 هم باید قبول داشته باشیم که همه فوتبال ما حاشیه است ازنحوه برگزاری بازی لیگ گرفته تا داوری ها و غیره. از اول فصل فقط موارد را ببینیند دیر راه افتادن لیگ- کشته شدن یک کودک - مشکلات بلیط فروشی و امثال آن. حالا نحوه برخورد برنامه جایگزین برنامه 90 چه بوده؟ یک بار بازخواست کرد شخصی را یا ؟ فقط مسائل را نادیده گرفت و کم توجه جلوه داد . نادیده گرفتن مسائل باعث از بین رفتن آن نمیشود.
کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عادل فردوسی پور با هوش و قوی بود. رسانه را خوب می شناخت. برای خودش در بین رسانه های دیگه هم یارگیری کرده بود. بخاطر همینه که هر روز در یک سایت یا روزنامه ورزشی خبرش پخش می شه که در صفحه رسانه ها باقی بمونه. برنامه ش و عملکردش ضعف و قوت داشت. اما مشخصه که با این مدیر جدید سرشاخ شده بوده به کری خونی رسیده بود. وگرنه حداقل گزارش از شبکه ورزش که می تونست بکنه. الان هم اگر 80 میلیون ایرانی رای بدن که ما می خوایمش هیچی عوض نمی شه. قاعده رسانه ملی اینه که اصلا نظر مردم براش مهم نیست. میگه من حقم حتی اگر تمام عالم بگن اشتباه می کنی
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اخرشو قشنگ گفتی
اینا همه حق اند ولی نشانی ها کو
مملکت گل و بلبل شده با حق کو؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اصلا پر نشد و فاصله ما را با تلویزیون خیلی بیشتر کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
هرکسی نمی تواند جذابیت ایجادکند .سیمای میلی اوج هنرش فراری دادن ارزشها وسرمایه هاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععا خیر!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اصلا دیگر تمایلی به دیدن شبکه 3 ندارم حتی فوتبال که خیلی دوست دارم
برای مدیران ناکارامد خیلی عالی شد
واقعا تلویزیون صاحب نداره هر کی به هر جا وصل باشه قدرتی است برای خودش مثل این مسئول شبکه 3 که به مردم کاری نداره خوششان بیاد یا نه ..... حتی رئیس صدا و سیما هم باید به ایشون پاسخ بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من كه فقط ٩٠ مي ديدم از قطع ٩٠ به بعد هم اصلا سيماي ميلي رو نديدم . اعصابم رو لازم دارم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اگر آقایان می خواهند متوجه شوند در یکی از برنامه های فوتبال برتر شبکه 3 یک نظرسنجی بگذارند.چرا می ترسند؟
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آنقدر صنم داریم که به فکر یاسمن نیستیم
درویش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تابناک عزیز چو دانی و پرسی سوالت خطاست " نه تنها پرنشده بلکه باید سریعا عادل عزیز بر گردد و ان مدیر بی کفایت اخراج شود"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
درسطح و اندازه این مجری ورزشی پخته و حرفه ای هنوز در سیما ملی ندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعا پر نشده است ونمیشود برنامه 90 قاب عکسی بود که فقط با عکس عادل قابل تماشابود
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من که تلوزیون رو فقط به خاطر فوتبال های زنده و برنامه نود میدیدم. الان فقط به خاطر فوتبال های زنده میبینم.
حتی نمیدونم چه برنامه ای جایگزین نود شده.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
الان کار مسولین راحت شده. یک موجود مزاحم حذف شد. دیگه لازم هم نیست بیان رو آنتن زنده پاسخگوی عملکردشان باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اشتباه منفی دادم
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مثلا من حسام الدین آشنام:
هیچ جای خالی با پر خالی نشد و هیچ خالی با پر خالی. نود و نودی ها پر و خالی. هر که بامش بیش نودش بیشتر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خندیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عبس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
همه مسئولین دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند ...


این مدیر شبکه سه و ریئس رسانه میلی که کوچیکشونه ...
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مثلا من وزیر جوان ارتباطاتم :
دوستان سلام. پخش نشدن برنامه نود ارتباطی به وزرات ارتباطات نداره . ولله من از همه چیز بی خبرم. هیچ چیز به من ارتباط نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
میثمی کلا ضد تیمهای شهرستانی خصوصا ضد تراکتور آذربایجان هست
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
روند زوال یک جامعه اینجوریه! مملکت که شرکت فامیلامونه توش شروع به کار مدیریت سطح پایین می کنیم برای کار آموزی! خود شیرینا رو نگه می داریم که به رومون نیارن بلد نیستیم! بعدم با استاندارد بالا اون بخش شرکت فامیلمونو داغون می کنیم بعد از یک مدتی هم کسی یادش نیست قبلآ دقیقآ چه شکلی بوده پس ما یک استاندارد جدید تعریف کردیم و از اینجا میریم به مرحله بعدی شرکت برای نوکری مردم! و یکی دیگه از بچه های فامیل میاد جامون و دوباره داستان تکرار می شه!
اینجوری میشه که استعدادهای جوون و با اطلاعاتی مثل خیابانی رو هر شب می بینیم! چه حسی بهتر از اینکه تیمت عقبه و هی خیابانی بگه این اولین شکست ولی هنوز 85 دقیقه مونده! 80 دقیقه مونده! یاد فینال جام تخت جمشید می افتم 1340 این تیم پرسپولیس مثل اون تیم استقلاله فقط فقط قرمز می پوشه چون پیرهن پرسپولیس قرمزه! 75 دقیقه مونده! به نظر من آفساید بود چون توپ به دستش خورد، نه مثکه اوت شده!
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من به شخصه از تلویزیون داخلی فقط برنامه نود رو تماشا میکردم که به لطف هوش و درایت آقازاده ها متوقف شد. پس زنده باد ماهواره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
یه شخص نالایق با روابط فامیلی خاص و بدون تجربه اومد شد رئیس یه شبکه پرمخاطب و بر خلاف نظر مردم اقدام به حذف برنامه 90 کرد. اون موقع که برنامه 90 شروع شد به پخش شدن این آقا هنوز بچه بود(این جوری میشه به عمق فاجعه پی برد)
هیچ برنامه ای جایگزین برنامه 90 نمیشه....
کامران نبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
شعار نمیدم، اما تلویزیون نگاه نمیکنم
ماهواره شبکه های ورزشی به مراتب بهتر و قوی تر داره بین اسپورت اسکای اسپورت و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برنامه رختکن منوتو هم خیلی خیلی عالیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مردم سالاری همینه دیگه.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
میگن دستور حذف عادل از بالا بالا ها صادر شده بود و فروغی فقط مجری دستور بود
بیچاره فروغی خودش را با اجرای این دستور فدایی ...کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
واقعا جامعه ما یک جامعه نخبه کش است. جای تاسف دارد که حسادت حفظ قدرت از مهمترین مسایل است تا عادل حذف شود.
ماهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عادل بی نظیر بود .تجربه داشت .با این حرفه رشد کرد.رشد یافتگی کاملا" با برنامه بود .همین مدت طول می کشه تا عادل دیگری ساخته شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
واقعیت این‌که تو کشور جای مردانگی و راستگویی خالیه دیگه کسی به برنامه نود فکر نمیکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
هیچکس هرگز نه در حد عادل است و نه می‌تواند برنامه‌ای به خوبی برنامه او تهیه و اجرا کند. و اصلا هیچکس به دست‌پاکی و بی‌غرضی‌ او پیدا نمی‌کنید. منتظریم این آقازاده هر چه زودتر به مدیریت یک بانک یا مجموعه دیگر که پرپول‌تر و کم صداتر باشد منتقل شود و عادل گرامی دوباره برگردد به جایی که حقش است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
1- حذف برنامه نود و برنامه صبحگاهی جناب رشیدپور نه تنها کمکی به فرآیند برنامه سازی در سیما نکرده بلکه کیفیت اجرا و سطح پایین برنامه هایی که متناسب با ذوق و سلیقه مدیران شبکه 3 و نه مردم برای جایگزینی این برنامه ها در شبکه 3 در نظر گرفته شده است ضرورت برقراری و پخش مجدد برنامه های پر محتوی 90 و حالا خورشید را دو چندان کرده است .
البته اگر گوش شنوایی باشد

2- 100%

3-با کمال تاسف خیر و وضعیت فعلی واقعا" فاجعه است، اشخاصی مثل آقایان فردوسی پور و رشیدپور افرادی صاحب سبک هستند که میتوانند الگو و سرمشق کسانی باشند که پا در عرصه های مشابه میگذارند و این افراد صاحب سبک را به صورت سفارشی نمی توان به وجود آورد بلکه این یک استعداد ذاتی که شامل هر کسی نمی شود .
پاسخ ها
تاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اخوی اصلا برایشان مهم نیست
خرج که ار کیسه حاتم بود حاتم طائی شدن اسان بود
وقتی جواب روزانه میلیاردها تومن از اگهی های تبلیغاتی را نه به مجلس و نه به دولت نمیدهند چه توقعی دارید که برنامه نود را پخش کنند
وقتی خواهرزاده اقای ایکس باشی هر جه
میخواهد دل تنگنت بکن
البته تابناکم دست چینها را بخورد ملت میدهد
حمید مرتضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام
هر کدام از برنامه های 90 و فوتبال برتر یک محاسنی و یک معایبی دارد.
ولی به نظر من طرح چنین مسئله پیش پا افتاده ای در شأن سایت تابناک نیست.
بهتر است سراغ مسائل مهمتری مانند مشکلات اقتصادی و اجتماعی بروید و از مردم شریف نظرخواهی کنید. شاید این مسئولین بزرگوار ما از خواب بیدار شوند.
واقعا مشکلات امروز جوانان ما برنامه 90 و حضور آقای عادل فردوسی پور(که احترام خاصی براشون قائلم) هست.
واقعا معنای این نبش قبر چیست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مشکلات اقتصادی ، مشکلات اجتماعی،فرهنگی هنری و رسانه ‌ای هرکدام باید همزمان و در جایگاه خود مورد بررسی قرار گیرد چه بساارتباط گسترده ای مابین موارد فوق برقرار است و بدون درنظر گرفتن یک از آنها مشکل دیگری حل نخواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به نظر من برنامه نود برنامه پر ایرادی بود. این برنامه تخصصی بیشتر به حواشی فوتبال اختصاص پیدا می کرد تا اصل فوتبال. به همین خاطر این برنامه حتما به اصلاحات و تغییراتی نیاز داشت. اما شکل برخورد با این برنامه هم درست نبود. مثلا بهتر بود به جای حذف برنامه تهیه کننده برنامه تغییر داده می شد و یا یک برنامه موازی با اون در همین شبکه سه ایجاد میشد تا رقابت موجود بتونه باعث بالا رفتن کیفیت بشه. به هر شکل من فکر میکنم همه برنامه ها برای برچیدن بال و پر فردوسی پور بود و برنامه نود قربانی این مساله شد.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام
بنده از سایت تابناک خواهش دارم علت تعطیلی این برنامه را از مسئولای صدا وسیما ملی((؟)) هرطور که شده بپرسن تا لااقل کمتر به شعرمون توهین بشه
واقعا هنوز برام هضم نشده حذف یهوی این برنامه اونم بعد از انتخابش به عنوان محبوب ترین برنامه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دستور اون اقليت بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جامعه به نود ورزشی ، نود سیاسی ، نود فرهنگی و اقتصادی نیاز دارد جارجنال دارد ولی سرانجامش شفافیت است آستانه تحمل پذیری جامعه متاسفانه در حد انتظار نیست اقای فردوسی پور علی رغم شهامت در ورود به مسایل و حاشیه ها در بعضی مواقع یادش می رفت که مجری است نه قاضی !!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فردوسی پور چیزی که نداشت عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چیزی که شما نداری انصافه و چیزی که داری کینه و حق خوری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
روش کار عبارت است از حذف مخالفین از رسانه با هدف فراموشی افکار عمومی. این موضوع در برخورد با موسوی، کروبی و خاتمی به روشنی قابل اثبات است. این افراد علیرغم برخورداری از امکانات زیستی و معیشتی مناسب از رسانه ها دور نگه داشته شده اند تا به مرور زمان فراموش شوند. در عوض، مطرح کردن افراد از طریق همین رسانه ها انجام میشود. مثال: پخش جلسات معمول شهرداری تهران در اخبار پربیننده ساعت نه شب شبکه اول تلویزیون در زمان شهرداری احمدی نژاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
در ایران محبوب شدن یک حد مجاز داره از اون رد شدن باعث حذف میشه مثلا استاد شجریان ، علی دایی و البته فردوسی پور .
مگر اینکه سرخم کنند به منشا قدرت که در ان صورت خودبخود دیگه محبوب هم نخواهند بود
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من البته اصلا آدم ورزشي نيستم ، ولي دوست دارم نظر متخصيصين اين حوزه را درباره سوال دوم شما بدانم ؟ چون جواب اين سوال به نظرم خيلي مهم و كليدي است .
يعني اگر واقعا معلوم شود نبود برنامه ٩٠ منجر به حاشيه هاي بيشتري در فوتبال شده بطور دقيق و حتي از نگاه قضائي بايد بررسي شود كه چرا نود حذف شد.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
یک برنامه که نگاه می کردم ۹۰ بود
دیگه رابطه با tv کات شد
ولی خوب مدیر شبکه و ... ، من آنم که رستم بود پهلوانن. زورشون یاده، با قیافه عادل حال نمی کننو مردم چکاره اند؟
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مثلا من رییس دولت اصلاحات و مدیر بنیاد بارانم:
همچنان از مردم فهیم میخام که همچنان از برنامه نود، از صدا و سیما ، از مدیر شبکه 3 حمایت بکنن. قهر کردن با تلوزیون هیج مشکلی رو حل نمیکنه. تنها راهی که برای اصلاح برنامه های تلوزیون می شناسیم نگاه کردن برنامه های تلوزیونه. تکرار میکنم فقط نگاه کردن. تماشا کردن تلوزیون باعث افزایش قدرت چانه زنی در مناسبات بین المللی و گسترش روابط در سطح منطقه میشه.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سلام
به نظر من باید اجازه بدن شبکه های خصوصی هم راه اندازی بشه تا هر کس هر جور داره از جیب خودش تبلیغات کنه و برنامه بسازه
من به شخصه فوتبالی نیستم و بود و نبود ۹۰ هم برام مهم نیست
معتقدم رسانه های ما شده فقط تبلیغات چرت و پرت و صدای یه عده خاص
دوست دارم رسانه ملی برنامه هاش آموزش محور باشه تا برنامه های تنش زا
در مورد نود هم به اعتقاد من تنش زا بود تا آموزش خاصی داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سلام
بنده خیلی قبل تر ها دیدن اخبار رو از این رسانه شل و وا رفته حذف کرده بودم و خیلی از سریال هاش هم نه وقت می کردم و نه جذاب بود ببینم (به غیر از چندتایی که مفهوم داشت مثل زیر تیغ و ...) از وقتی هم نود رو حذف کردن فقط بعضی فوتبال ها رو نگاه می کنم اونم با قطع کردن صدای تلویزیون و بدون صدا. چون چیزی برای ارائه ندارن و پاس و شوت و گل هم که می بینم. برای لجبازی هم برنامه فوتبال برتر که همون دوشنبه ها پخش می شد نگاه نمی کردم ولی یکی دو بار گفتم شاید خوب باشه که یه بار نگاه کردم و 5 دقیقه اش رو ندیدم و جالبه بدونید که نزدم یه کانال دیگه چون تلویزیون کلا خاموش کردم!
به غیر از این مطالب می خواستم بگم که این کار سخیف مسئولین (که دنبال کور کردن شادیهای مردم هستن) که نظرسنجی نمیخواد. همینکه برای برنامه دکتر میثاقیان مسابقه پیامکی نذاشتن همینه که میدونن پایگاه مردمی نداره و ضایع میشن.
در کل یکی از رفقا امروز می گفت تا پول نفت هست کسی به مردم پاسخگو نیست گفتش اگه خدا بخواد و فروش نفت کلا کنسل بشه و برن سراغ مالیات گیری به مردم پاسخگو می شن که بهش گفتم مالیات میگیرن و...
عرب پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برنامه ۹۰ بهترین برنامه تلویزیون بعد از انقلاب بود با حذف این برنامه خیلی ها از تلویزیون نامید شدند بدون برنامه ۹۰ فوتبال ایران یعنی هیچ امیدوارم صدا و سیما اگر رسانه ملی است این برنامه را دوباره احیا کند و گرنه هیچ
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تیک عصبی و بی قراری و تند حرف زدنش موجب میشد آرامش و قرار مخاطب جاش رو به پرخاشگری و عصبیت بده و مهمانهایی که دعوت میکرد هم دچار این وضعیت میشدند. من مجری برنامه ورزش و مردم را که مرحوم شد خیلی دوست داشتم و امیدوارم مجریانی در اون کلاس بتونن جای مجریان فعلی رو بگیرند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
کسی دگر این صدا و سیمای میلی را نگاه نمیکند.جز دروغ و اخبار کذب چیزی ندارند.
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
از زمانی که عادل فردوسی پور رفته، دیگه شبکه 3 رو نگاه نمیکنم و فوتبال داخلی جذابیتی برام نداره. جانشین ایشون مثال خوبی از تعریف نامردی و نمک دان شکستنه. متاسفم از سرمایه سوزی که انجام میشه و افراد با روابط خانوادگی خاص و بدون صلاحیت خیلی راحت برای 80 میلیون نفر تصمیم میگیرند.
فضول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خبر ندارم اخه اصلا تلویزیون نگاه نمی کنم ... حوصله داری ها بشینی پاش غم و غصه هات بیشتر میشه اصولا یکی از دلایل افسردگی تو جامعه همین رسانه ملیه
خويي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تنهاي صداي عادل فوتبال را خفه كردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بنظر بنده کار درستی بود برنامه 90 و آقای فردوسی پور حذف شدن. چون خدمات ایشون بیش از حد شده بود و ظرف پذیرش کوچک
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سلام بر آقای فردوسی پور دوست داشتنی واقعا جایش در تلویزیون خالی است وهیچ کس جای ایشون را پر نمی کند.
سید عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
واقعا باعث تاسفه. قدر نیروهای ماهر و تاثیرگذار نمیدونیم. با دست خودمن این افراد هول میدیم که به برن اونور آب. یکی نیست بهشون بگه پدرجان آقای فردوسی پور داره با برنامه اش با رشد اخلاق تو فوتبال با تهاجم فرهنگی مبارزه میکنه. داره باعث رشد فوتبال و جذب جوانان به ورزس میشه. چقدر باید خرج کرد که ملتی رو شاد کنی؟ وقتی عادل خان با برنامه نود باعث رشد فوتبال و رفتن به جام جهانی میشه و این همه اثرگذاری. آدم چقدر باید ... باشه تا قدر این جود آدما ندونه.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
واقعا من نميدونم معيارهاي انتخاب مدير ضعيفي مثل فروغي در صدا و سيما نبايد اصلا يك طرف اون نظرات مردمي باشد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فاميل سالاري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
رجوع شود به حداد عادل
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
واقعا من نميدونم معيارهاي انتخاب مدير ضعيفي مثل فروغي در صدا و سيما نبايد اصلا يك طرف اون نظرات مردمي باشد؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نظر مردم!؟ اهمیتی ندارد.
علیجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حذف برنامه نود و چهره تاثیرگذاری مثل عادل فردوسی‌پور در این هشت ماه به فرآیند بنامه سازی ورزشی در صداوسیما کمک کرد یا به کیفیت برنامه‌ها پایین‌تر آمده؟نبود برنامه نود چه تاثیری بر فوتبال داخلی مال گذاشته است؟
برنامه های ورزشی آشغال شده

آیا وجود چنین برنامه‌ای با پرداختن به حاشیه به نفع فوتبال ما بود یا به ضرر آن؟به نفع فوتبال ما بوده


با رفتن عادل فردوسی‌پور آیا جا برای چهره‌های جوان باز شده؟ آیا مجری یا گزارشگر جدیدی در صداوسیما چهره شده؟ خیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اقای فردوسی پور واقعا به ورزش کشور کمک کرد ولی افسوس از حسادت اقازاده ها
موسی
|
United States
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نود یا غیر نود، سؤال من اینه که اصلا چرا تلویزیون میبینین؟ چرا از صدا و سیمای میلی انتظار دارین؟
من که شخصا ۱۳ ساله تلویزیون رو بوسیدم گذاشتم کنار. حتی دستگاهش رو هم تو خونه ندارم دیگه.
ناشناس
|
Australia
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سالهاست که هیچ جای خالی در این مملکت پر نمی شود!
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خیلیها میشناسم که در صدا وسیما میلی فقط برنامه نود تماشا میکردند ولی الان اصلا نگاه نمیکنند اخبار ورزشی را فقط از طریق اینترنت مطلع میشوند عادل تنها عادل نبود بلکه ایران بود همه دوستش دارند بخاطر شفافیتش
سید امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با عرض سلام
به نظر حقیر باید برای قضاوت و داوری در مورد اشخاص هم نقاط مثبت را دید و هم نقاط منفی را. بله قبول دارم آقای فردوسی پور به فوتبال ایران خدماتی کرد ولی ایشان واقعا فرد غربزده ای شد که در امورات دیگر هم دخالت می کرد.
سهراب آشاسپند
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برنامه نود با فردوسی پور یک برند شناخته شده بود
هیچ برنامه دیگری تاکنون جای خالی آنرا پر نکرده
پرداختن به حاشیه و متن فوتبال برای پیشرفت و شفافیت و جذابیت آن لازم و ضروری است
بازگشت فردوسی پور و برنامه نود احترام ورزشکاران و هواداران ورزش و افکار عمومی خواهد بود
و تعطیل آن مصداق بارز توهین به افکار عمومی و آزادی رسانه هاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
گرفتن اين نظرات ب چ درد مي خوره مگر كسي اهميت مي ده؟!!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تنها چيزي كه هست اينه كه به جاي برخورد مدبرانه با فردوسي پور كه قطعا كارهايي نيز بر خلاف قوانين انجام داده برخورد تبرانه انجام دادن
IRAJ
|
Hong Kong
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
متاسفم برای مسئولین صدا و سیما علی الخصوص برای مدیر ناتوان شبکه سه همه را فراری دادند رضا رشید پور -رامبد جوان -مهران مدیری -محمدرضا گلزار و......... که چی بشه نکنه طرفداراشون بیشتر بشوند زهی خیال باطل ..افففتتتاد
شنگول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مگر نظريك 8ميليون نفر مهم بود برنامه 90حذف آب هم تكان نخورد
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بعد از فردوسی پور من که اصلا برنامه نوده فراموش کردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
متاسفانه نشون میده که فساد تو فوتبال با فساد در نقاط مختلف مملکت ، در ارتباط کامله.
دضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با تعطیل شدن برنامه نود بینندگان ورزشی تلویزیون بسیار کمتر شده و رجوع به ماهواره ها برای دیدن اطلاعات ورزشی بیشتر شده . استقبال از برنامه جایگزین با اجرای بسیار ضعیف میثاقیان خیلی خیلی کم هست. متاسفانه جای فردوس پور خالی است . سطح دو برنامه اصلا قابل قیاس نیست. حتی برنامه های پر انتقاد مثلا کارشتاسان ورزشی ای صدا مثل والی زاده هم تو اعصاب همه هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بله
خسته کننده شده بود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به هیچ عنوان.
اتفاقات و فجایعی که از ابتدای لیگ اتفاق افتاده اصلا بررسی و واکاوی شده؟
نمونه مرگ کودک نگون بختی که بر اثر برق گرفتگی در استادیوم فوت شد.قراردادها و مبالغ هزینه شده توسط باشگاه ها برای بازیکنان بی کیفیت خارجی،اشتباهات داوری و مسایل گوناگونی که این برنامه های بی خاصیت و مجری های نه توانایی و نه جرات ورود را به آن ها دارند.
پس باید ببینیم چه فرد و نهادی از این عدم پیگیری ها سود می برد.و بابت همکاری صدا و سیما و علی الخصوص مدیر شبکه سه هم متاسف بود.
مصطفی قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جای تاسفه که هیچ ناظری کاری به کار نامدیران شبکه 3 نداره که عملا وقتی امام راحل میفرمایند میزان رای ملت است آنرا به سخره میگیرند....واقعا خودتون هم میدونید مردم فقط برنامه عادلو میدیدند... واقعا متاسفم برای ایرانی بودن خودم در این برهه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حیف واقعا فردوسی پور عالی بود و با شخصیت و تیزهوش و باسواد. من با اینکه فوتبالی نیستم ولی کاملا جای خالی ایشون رو حس میکنم. اصلا حیف همچین شخصیتی که در صدا و سیمای الان کار کنه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بحرحال مردم برنامه نود را دوست داشتند واز عادل فردوسی پور هم راضی بودند . اگر رئیس شبکه او را دوست ندارد حق نداشت به نظر مردم توهین کند و برنامه را تعطیل کند . بخصوص اینکه مجری جایگزین وی را با چه معیار تجربی و سواد جایگزین کرد . شرط اول مجری گری طرز بیان است که میثاقیان ندلرد . الان مافیای فوتبال خوشحال دنبال کارهایشان هستند . گرچه تنها ایراد عادل ورود به مسایلی بود که ربطی به یک برنامه ورزشی نداشت که انهم با تذکر میشد تصحیح کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به جایش برنامه‌ی رختکن از شبکه‌ی منوتو را می‌بینیم.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
یک سوال:
مشکل چیه دقیقا جناب اقای فروغی؟ شما که کوتاه نمیاید، عادل هم کوتاه نمیاد! یکی بگه مشکل چیه شاید بشه کاری کرد ما از این وضع بی فوتبالی رها شیم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نه
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
این ضعف صداوسیماست که تاکنون نتوانسته یکی مثل فردوسی پور را درست کند.
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مثلا من حسین شریعتمداری م:
شواهد و قرائن متقن نشون میده که اتاق فکر بنیاد جرج سوروس و سرویس های عبری-عربی در هماهنگی کامل با پیاده نظام داخلیشون ملقب به ع.ف پروژه امنیتی-ضد اطلاعاتی پیچیده ای موسوم به نود رو علیه منافع ملت کلید زده بودند.
اما نکته عجیب همراهی عده ای با این پروژه بود. اگر دولت در جریان این عملیات اطلاعاتی نبود که وای به حال دولت و اگر در جریان عملیات بود که باز هم وای به حال دولت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عجب!!پس قضیه این بوده!!ای ول کیهان!!خوب دست ع.ف رو رو کرد!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اول باید علت توقف برنامه را پرسید. دلیلی که فروغی (و یا سایر کسانی که ممکن است فروغی رسانه ها را در مساله توقف نود به آنها ارجاع دهد) ارائه می کند باید به قدری قدرتمند باشد که تعطیلی نود را علیرغم همه آثارش و داشتن عنوان پرطرفدارترین برنامه تلویزیونی برای سالها، توجیه کند. (ظاهرا تا کنون یا کسی سوال نکرده یا فروغی به این سوال پاسخی نداده است)
دوم>> اتهاماتی علیه عادل فردوسی پور در گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فوتبال مطرح می شود که پیگیری این اتهامات ممکن است منجر به صدور حکم علیه این فرد شده باشد و او بر اساس حکم دادگاه اجازه حضور در چنین موقعیتی را نداشته باشد. (که البته نه دستگاه قضایی و نه فروغی و نه خود فردوسی پور تا کنون در خصوص این موضوع اظهاری نداشته اند)
سوم>> در خصوص تأثیر نود بر فوتبال و نگاه کارشناسانه به این موضوع و یا اثر منفی توقف آن بر این مقوله، این کار نیازمند تحقیقات میدانیست وگرنه نود هیچگاه در خصوص آموزش گزارشگران یا تحلیل عملکرد آنها در گزارش بازیها ورود نکرده و قطعا در این موضوع تأثیر گذار نبوده است. (این موضوع در متن خبر شما آمده بود)
چهار>> شروع کار برنامه نود در سالهای گذشته و در زمان عدم حضور گسترده ی اینترنت و فضای مجازی بود اما الان در فضای مجازی همه اخبار بسیار زودتر به گوش مردم میرسد و شاید وجود برنامه ای مثل نود، می توانست به یک جمع بندی آخر هفته از همه این مباحث منتهی شود و عملا به برخی مباحث نقطه پایان بگذارد.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام، وقتی سن مدیر شبکه به اندازه سن کاری عادل باشه این اتفاقات هم خیلی دلیل خاصی نداره!
پاسخ ها
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
چهل سال دیگر در چنین روزی فروغی در بستر بیماری.
برید فردوسی پور را بیاورید حلالم کند. الان فهمیدم اشتباه کردم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
کار فروغی نبود وگرنه نود از شبکه دیگری پخش میشد
حاج احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آقای فردوسی پور بیش از بیست سال زحمت کشید تا خودشو معرفی کنه به مردم و در این راه هم موفق شد. خوب هم موفق شد. حالا کسی با این ظرفیت، قربانی مدیری شد که جوان، بی تجربه و البته پر اشتهاست!!! ایشون می خواست ره صد ساله (شهرت) رو یک شبه طی کنه!! حذف عادل این فرصت رو به این مدیر می داد که همه اونو بشناسن!! یا خودشو بشناسونه!! شاید ما (مردم) از حذف عادل ناراحت بشیم!! ولی دوستان باور کنید برخی مدیران ارشد صدا و سیما از این اقدام، به عنوان یک اقتدار مدیریتی نام میبرن!!!!! و همین برای مدیر شبکه کافیه. اون می خواد به صدا و سیمایی ها بگه که من هم می تونم!!!! نه تنها برای مدیریت در شبکه، بلکه در برای مدیریت سازمان صدا و سیما در آینده !!!!!
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام
با نود میشد خیلی رویدادها در کشور نه تنها فونبال را دنبال کرد خیلی دلم برای این برنامه موفق تنگ شده است. واقعا برنامه جایگزین نود اون روح واقعی مطالبه گر را ندارد.
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام
من با حذف برنامه ۹۰ کاملا مخالفم اگر نظر بینندگان مهم و میخواهید نتیجه رو ببینید بهترین راه حل از نظر من یک نظرسنجی توی همین برنامه بی کیفیتی که جای ۹۰ گذاشتن در مورد حذف برنامه ۹۰ که البته اگر نظر مردم مهم که نتایج هم مشخصه
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
قطعا نظراتی که در تابناک خوانده میشود، صدای همه مردم نیست. صدای کارگرهایی که هیچ وقت اینترنت را نمی بینند کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عزیزم قرار نظرات خودمون رو درمورد حذف عادل فردوسی پور بدیم دیگه نه؟؟کارگر اینترنت نداره،خوب که چی؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
منظورت چیه؟؟خوب یعنی کارگزا مشکلی با حذف عادل ندارن؟؟یعنی کارگرا علاقه ای به فوتبال ندارن؟؟یا کارگزا اگه الان نظر میدادن همشون نظرشون این بود که به ما چه عادل نیست؟؟
ایرانی دوستدار حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام از وقتی آقای فردوسی پور حذف شد دیگر برنامه های ورزشی برام اهمیت نداره بیخیال ورزش این مشکل هم مثل بسیاری از مشکلات دیگر ولی واقعاً حیف شد
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حذف برنامه نود کمک زیادی به کسانی کرد که دوست نداشتن بابت سهل انگاری و بی قیدیشون پاسخگو باشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جاي مردان بي ادعانيست افتاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اولا اینو فراموش نکنیم که اکثر مردم ، صدا و سیمارو یه رسانه ملی نمیدونن. مدیران و مسئولانی که بر خلاف خواست مردم عمل میکنند، قطعا در دل مردم جایی ندارن. زحمات آقای فردوسی پور فراموش نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
والا بعد ۹۰ دیگه لیگ نگاه نمی کنم که بدونم جاش پر شده یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
کلا
هرگز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
در همه امور باید به گونه ای عمل شود که هیچگاه افراط و تفریط صورت نپذیرد. برنامه ورزش و مردم هم یک برنامه ای مثل برنامه نود بود آن هم با سه دهه تجربه، به نظر می رسد که در کنار برنامه نود می بایست سایر برنامه های ورزشی نیز مثل همین برنامه های نوپا که خالی از اشتباه نیست، به آن پر و بال داده می شد و بشود و هیچ برنامه ای انحصاری نشود قطعا حمایت افراطی هم معنا ندارد. قطعا آمدن آقای فردوسی پور به شبکه سه سیما را نیز خیلی از بینندگان به خاطر دارند که در دهه هفتاد مصادف با افول سایر مجریان آن دهه از جمله همین اقای خیابانی شد. بنابر این باید به مدیر جوان محتاج تجربه شبکه سوم دستور داده شود که همان طور که به شعور ایشان احترام گذاشته می شود، به شعور کسانی که هنوز دنبال برنامه نود هستند و کم هم نیستند، احترام بگذارد. عدم تغییر این نوع تصمیمات نشان دهنده ناکارامد بودن همین مدیر جوان است و مدیران بالادستی سیما از ایشان به عنوان یک وسیله استفاده کرده اند. شما هم اگر نظرسنجی را انجام داده اید این پیام را به منظور افکارسنجی مردم دانا بگذارید تا موافقان و مخالفان این کامنت در جهت ارتقای کیفی برنامه های ورزشی در شبکه سوم سیما، اعلام نظر بفرمایند. با تشکر
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آقادی فردوسی پور واقعا زحمات زیادی کشیدند اما چند سالی بود که دیگه از متن فوتبال فاصله گرفته بودند و تمرکزش روی حواشی و بگو مگوهای این و اون بود که پرداختن برنامه نود به این مسائل هم روز به روز بیشتر میشد و اون افراد هم شناخته شده تر می شدند و به کار خودشان بیشتر ادامه می دادندو مشکلی هم حل نمی شد .
بهتر شد که ایشان را برداشتند چون دیگه فکر می کرد خیلی بزرگ شد و هر کاری میخواست انجام می داد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
در وانفس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عادل و برنامه نود وصله ناجور بودند همون بهتر که رفتند الان دیگه سدا و صیما کاملا یکدست شده است. از طرفی در مصرف برق هم صرفه جویی می شود!
اساسا خرید تلوزیون کاری احمقانه است. ممنون از سدا و صیما.
بینام
|
Canada
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فردوسی پور خیلی بزرگتر از دهان معلولش حرف میزد. سپاسگزار از شخصی که در بیرون انداختنش همت کرد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حذف عادل فردوسی پور یعنی خط بطلان بر تخصص و مهارت - اگر کمی به گذشته مراجعه کنید فضای پخش مسابقات جام های جهانی را با حضور عادل و قبل از او مقایسه کنید - من مطئمنم عادل بر میگردد و بهتر از قبل و هیچوقت او حذف نخواهد شد چون کسی که نوآور باشد ماندگار است و افراد تقلیدکار و برنامه های تقلیدی به زودی فراموش میشوند - هر جا هستی سلامت باشی عادل فردوسی پور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خداوکیلی جوان جویای نام محمد حسین میثاقی بعد از این که می خواهد پایان برنامه ورزشی را اعلام کند، احترام نظامی می گذارد. لباس پوشیدن ایشان هم که کلا معنادار است. متاسفم که نامبر وان های سیما امثال این جوان شده است. سیما نیازمند آموزش نسل جدید مجریان در بخش های مختلف است. از این خبر راحت نگذرید که همه عملکرد سیما را در داخل و خارج زیر ذره بین دارند. بجنبید که دیر نشود.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام
اجازه بدهید صحبت های خود را اینگونه آغاز کنم . من و شما و هر عقل سلیمی باور داریم که برنامه نود و ورزش و مردم و یا همین اخبار 20:30 و سایر برنامه های نقد محور و اطلاع رسان یک سرمایه ملی هستند.
یک فرد عاقل با سرمایه خود چکار می کند. یک شبه آتش می زند؟
برنامه نود متولد شد و مرارتها کشید بزرگ شد و با تجربه گردید و با یک حرکت سیاسی کشتیم .
چرا تعطیل کردیم ؟ چون یک نماینده مجلس را به چالش می کشید.
چون انتقال تیم ها جهت ابزار تبلیغاتی را شفاف می کرد
چون دست های پشت پرده را نمایان می کرد و چون .........................
ایشان شجاع و عادل بود .
ایشان سردار سلیمانی صدا و سیمای ورزش بود
پاسخ سوال شما بسیار روشن است . اگرچه برنامه نود خارج از نقد نبود ولی سال به سال پخته تر می شد و نیاز به کمک داشت و امان از حسادت. امان از سیاسی کاری . امان از وصل کردن خود به بالا و ادای دلواپس را در آوردن درود بر سلامت و صداقت و پاکی و محمد و صالحان
خدایا چنان کن سرانجام کار ************ تو خشنود باشی و ما رستگار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اخبار ۲۰:۳۰؟؟؟؟داری جدی میگی؟؟؟واقعا نود رو با ۲۰:۳۰ مقایسه میکنی؟؟پناه بر خدا..اخبار ۲۰:۳۰ بجز یه بنگاه شایعه پراکنی نیست.همش دروغ.
نمونه اخبار ۲۰:۳۰ : ایا شما مخالف حجاب اجباری هستید.؟جواب مردم به صورت دسته جمعی و گروه سرود:نخیییر.ما حجابو دوست داریم بش احترام میذاریم..نتیجه گیری:مردم عاشق حجاب اجبارین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به این داستان سرایی بی ربط نیازی نبود. مثال شما هم بی ارتباط بود. پته شدن فردوسی پور در مسیر کاری مورد تایید خوانندگان است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام مدیر شبکه 3 کسی است که برای پسر خاله ایشان اعلام شد مدرسه ای درست شده خوب ایشان کمترین حقشان این است که هر برنامه ای را دوست دارند در شبکه اجرا شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مرسی که هستی عادل!!
اولین بار که میبینم مردم این همه کامنت گذاشتن درباره یه موضوعی و اون موضوع مربوط به پزشکا نیست!!!!
این نشون میده مردم ما در کنار پزشکی بیشترین علاقه مردم رو به فوتبال دارن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
از زمان تعطیل برنامه نود کلی اتفاق ناخوشایند در استادیوم ها افتاده که چون کسی چون عادل در سیما نیست که تحلیل درست بکند هرروز وضع بدتر میشود گزارشگرهای ضعیف که هر چرندی میگویند.کلا نبود نود یعنی مرگ فوتبال .من که بغیر فوتبال های زنده دیگر شبکه 3 را نمیبینم اون میثاقی هم که آینده شغلی خود را نابود کرد آن رشدی که در کنار عادل پیدا کرده بود باعث عرض اندامش شد ا
حزقیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
باسلام برای هرچیز یک معیارسنجش وجود دارد وعادل فردوسی پور در برنامه نود معیاری بود برای سنجش سالم یافاسد بودن فوتبال درایران .مسلما افرادی بودندکه نمیخواستند معیاری سنجشی وجود داشته باشد.(انها عناصرهرج ومرج طلب انارشست های فوتبال ایران)تااز حذف عادلهای فوتبال ایران به مقاصدخود که هماناپول باداورده است برسند.وشکی نیست کسانی جایگزین میشوند که دیگربه حقایق فوتبال نپردازند.پس جای حقیقت را هیچ چیزی پرنمیکند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مملکت ما شده فامیل بازی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خیر شبکه ۳بی عادل مانند شب بی مهتاب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حذف فردوسی پور توهین به رای ملت بود
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سلام.
اول اینکه نمیدونم چرا بجای پاسخ دادن به نظرات دیگران؛یه عده ای به همدیگه توهین میکنن؟
دوم اینکه به نظر من؛اون روزایی که نود راه افتاد ؛چون فضای مجازی اصلا وجود خارجی نداشت؛خیلی. اثر مهمی داشت تو اطلاع رسانی از نکات مهم حاشیه ای که صدا و سیما بخاطر خط قرمزهای الکی؛ اصلا حاضر نبود بهشون بپردازه.
تو سالهای اخیر اینقدر رسانه های مجازی به این نکات به سرمیپردازن و نشر میدن و تحلیل میکنن؛دیگه تلویزیون و فردوسی پور تو رده دهم افشاگری هم نبودن دیگه. فقط جذابیت نشستن جلوی تلویزیون و تخمه شکستن و...؛باعث میشد هنوز بیننده داشته باشه.
وگرنه الان هفته ای یکبار بررسی نکات مهم ؛اونم تو یه رسانه بسته و محدود و غیر تعاملی مثل تلویزیون ؛همونقدر اهمیت داره، که حضور هفته نامه های ورزشی مثل کیهان ورزشی و دنیای ورزش.
تو دهه 60 شاید مهم بودن ؛ولی الان واقعا بودن هفته نامه ورزشی چقدر مهمه تو اطلاع رسانی به نظرتون ؟
حتی روزنامه ها هم عقب میمونن از سیر حوادث؛اینقدر که در روز اتفاقات مختلف میافته.
پس دلیل اصلی کم اثر شدن نود؛به نظر من همین نکته بود. تا فردوسی پور و برنامه اش میومدن برسن به روز پخش؛همه چی عوض شده بود.
نکته دوم ؛این بود که فردوسی پور این اواخر باور کرده بود عقل کل فوتبال شده و بعد از حمایت های فراوان و بدون منطق از کی روش ؛وقتی متوجه شدن مردم که بخش زیادی از این حمایت شائبه انگیز بوده و نظرات شخصی خودش رو به عنوان نظر کارشناسی شده از رسانه ملی پخش کرده؛جایگاه سابق خودش رو ازدست داده بود. و برای همین جز دوستان رسانه ایش؛ خیلی بین مردم بازتابی نداشت حذف برنامه 90
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به نظرم در خصوص بخشی از مسائل شفاف سازی لازم است صورت بگیرد از سوی هردو طرف.انچه واضح است برنامه 90 برنامه پربیننده ای بود ونظر مخاطبین با ید مد نظر قرار گیرد بنده خودم بعد از تغطیلی برنامه 90 هیچ تحلیل ورزشی از سیما را گوش نداده وپگیری نمی کنم حتی بین نیمه ها کانال عوض میکنم وفقط بازی را میبینم.ناخواسته نسبت به اقدام شبکه 3گارده هستم ولی اطلاع رسانی شفاف ودقیق میتونه به تغییر نگرش مردم کمک کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
رفتن عادل لذت فوتبال رو برایمان بسیار کم کرده. و گزارشگری شده جولانگاه بی سواد ها و بی صدا ها. متاسفم برای اون جوانک بزرگ نما که نماد خودخواهیه و به راحتی سلیقه میلیونی رو نادیده می گیره.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
لطفا چهار سال فوتبال را تعطیل کنید و بودجه این چهار سال را صرفه ایجاد زیرساخت فوتبال و ایجاد ورزشگاه در کشور کنید. نتیجه بهتری حاصل می شود
خانم.تعبسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بله پرشده از لحاظ فیزیکی نه پر نشده از لحاظ الکتریکی وغیره واقعا عادل در این برنامه دراز المدت به امورات همه رسیدگی میکرد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تنها برنامه‌ای که از رسانه میلی میدیدیم همون بود. دیگه شبکه های داخلی رو نمیگیریم راحت
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بنده از زمانی که برنامه نود قطع شده تا بحال برنامه های جدید را نگاه نکردم بر حسب اتفاق این هفته گذشته روز دوشنبه برنامه میثاقی را دیدیم .برنامه نود کجا این برنامه کجا ،ایشان زحمت خود را می کشند و جای تشکر داره ولی برنامه نود کجا این برنامه کجا،اصلا قابل مقایسه نیست و به نظر می رسد صرفا رفع تکلیف می شود.از زمانی که نود قطع شده پرخاشگری به داور چون از دید ها پنهان می ماند زیاد شده،کمیته اخلاق درست به وظایفش عمل نمی کند،هیچ کس از برنامه های تیم ملی خبری ندارد و هزاران سوال دیگر
محمد صالح محامدپور
|
Netherlands
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اون کسی که عادل را کنار گذاشتش در یک برنامه تلویزیونی مجری ازش پرسید: خیلیا میگن شما با سن کم و بدون سوابق مدیریتی شما شدی مدیر شبکه 3 چطور ممکنه؟
ایشون در جواببا این مضمون گفتش: اتفاقاتی که در شبکه خواهد افتاد مردم خوشون متوجه این موضوع میشوند.
من میگم یکی از اتفاقات همین حذف عادل و برنامه وزین 90 بود که ما بالعینه دیدیم.
قطعا تا به امروز جای برنامه 90 کاملا خالیه به خصوص بی نظمی های مدیریتی در فوتبال امروز! و فرار نخبه های ورزشی از دست مسئولان کشوری!
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به نظر من هیچکس مثل عادل فردوسی‌پور نمیتونه هیجان یک مسابقه فوتبال رو چند برابر بیشتر کنه. قبول دارم که باید به جوانترها میدون داده بشه، ولی واقعا بی انصافی بود که عادل حذف بشه. نه تنها هیجان مسابقه رو چند برابر میکرد بلکه انسان فوق العاده باسوادی بود و خیلی عالی لابلای گزارش بازی اطلاعات جانبی به بینندگان میداد. اصلا فرض بگیریم عادل کارش خوب نبود، دست کم اکثریت فوتبال دوست ها و فوتبال بین‌ها دوستش داشتند. کاری که باهاش کردند نه تنها ظلم به عادل بود بلکه یک دهن کجی به اینهمه مخاطب صداوسیما بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با تشکر از برادر فروغی جوان و کم سابقه و همه نیروهاتی پشتیبان ایشان!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
می گن اگه می خوای از بچه یچیزی رو بگیری نگو بهت نمیدم، حواسشو به چیز دیگه پرت کن. پلاسکو، عادل، سقوط هواپیما، سانچی، پخش تمام بازی های جام جهانی، همایش چند همسری و ... اینا همه مهندسی افکار عمومی هستش. تابناک اگه بی طرفی بفرستش تو سایت.
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
عادل یک سرمایه ملی است بدون عادل فوتبال هیچ لطفی ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مسوولین دوباره خراب کردن توقع دیگه ای هم نبود البته
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
از تلویزیون فقط فوتبال و والیبال و ورزش های دیگه و 90 رو میدیدم و تمام برنامه های جایگزین رو به دلیل این که طرز کنار گذاشتن عادل و جدایی انداختن بین عادل و میثاقی اشتباه بود رو نمیبینم...
شاید باید از خودمون شروع کنیم تا به مسئولین آموزش بدیم هر عمل چکشی میتونه عواقبی داشته باشه که الزاما به نفع آنها نخواهد بود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
نویسنده محترم ، شما و مردم همه میدونیم که فروغی هیچ کارست و بله قربان گو. صحبت حذف فردوسی پور به خیلی قبلتر و بالاتر بر میگرده.اون داشت به خطوط قرمز نزدیک میشد که مقبول تیم ها نبود. خوبه صحبتهای سرافراز رو یه بار دیگه گوش کنیم.
یه ادم حسابی تو رسانه میلی اگر بود عادل بود.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
باسلام خدمت عزیزان.
به نظرم یک شب داخل یکی از برنامه های صدا و سیما ، نظرسنجی ای راه بندازید در مورد بودن یا نبودن برنامه نود با آقای فردوسی پور.
همه میدانیم که جواب چه خواهد بود .
یا اینکه یک شب برنامه نود با حضور فردوسی پور برود به روی آنتن و سپس در آن نظرسنجی صورت گیرد که آیا سیاست گذاری رئیس جدید شبکه سه در یک سال اخیر خوب بوده یا خیر.

ممنون از اینکه نمیخواهیم گره بعضی مشکلات رو بادست باز کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خیر!!!
قطعا خیر!!!
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بالاخره هر برنامه ای هر چقدر هم عالی باشه یک پایانی داره . حالا نود هم به هر دلیلی به پایان رسید ولی هنوز زندگی ادامه داره.
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
موفق در سیستم صدا و سیما تعریفش فرق دارد، موفق از نظر آنها ضد موفق در نظر مردم است. برنامه 90 تکلیفش با پرببینده بودن آن مشخص است اما رئیس این شبکه مشخص نیست کیست و چرایی اخراج عادل چیست؟!!
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
هرگز
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام و عرض ادب،
دوست دارم یه خسته نباشی و خداقوت به عادل فردوسی پور بگم و بگم که "این نیز بگذرد"
فکر کنم همانطوری که قوانین فیفا دخالت دولت ها و سیاست مداران را در امور مرتبط با فوتبال نهی می کند، باید قانونی داشته باشیم که دخالت سیاسیون را در مدیریت و اداره برنامه های ورزشی و پر مخاطب نفی کنه.
متاسفانه در جامعه اسلامی و در بسیاری از زمینه ها شاهد رفتارها و اخلاقیاتی هستیم که به ظاهر اسلامی و مردمی و با شعار سردمداری دموکراسی و مراجعه به آراء عمومی و احترام به حق انتخاب مردم و صدها شعار بزک کرده دیگر، از جانب مردم تصمیم گیری می کنند، ولیکن در باطن برای رآی مردم و نظر آنها و سلایق طیف زیادی از جوانان این مرز و بوم ارزشی قایل نیستند.
خدا رو شکر علیرغم تلاش بسیار، نتوانستند به عادل فردوسی پور انگ دزدی و اختلاس و فساد و مشکلات اخلاقی و امنیتی و... بزنند که در غیر اینصورت ما الان از خوبی های این شخص محترم و با سواد و نخبه حرف نمی زدیم.
دهه شصت گزارش های اعصاب خرد کن "آقای صالح نیا" و آقای بهروان" رو به ناچار می شنیدیم ، چون نباید گزارش جناب آقای وارث را می شنیدیم یا بعدها صدای زیبا و مطالب کارشناسانه آقای جهانگیر کوثری را. این است که می گویند تاریخ تکرار می شود...
عادل نباید باشد چون کسی حق اعتراض ندارد، چون نای اعتراض ندارد، مسئولین هم به هم دیگر نان قرض می دهند چون رزق و روزی ایشان از این راه تامین می شود.
کلام آخر اینکه عادل فردوسی پور در صدا و سیما وصله ناجوریه!!! ظریفی به کنایه می گفت: مشکل کشور فرار مغزها نیست بلکه موندن ک...(دور از جون شما مخاطبان و مردم فهیم و فرهیخته)
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فقط یه ۹۰ نگاه می کردم از تلویزیون. اونم به صدقه سری آقای مدیر تازه کار به فنا رفت. بمونه شبکش برا خودشو دارو دستش
کامران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
وقتی کسی محبوب شد یعنی رفتن... یعنی حذف شدن
حالا چه فوتبال باشد و چه سیاست و ...
در حذف برنامه 90 و نبود جناب فردوسی پور به خواست عمومی توجهی نشد. یعنی یه جوان سی و چند ساله برای دلخوشی های جوانان که یکیش همین برنامه بود تصمیمی برخلاف خواست آنها می گیرد... خیلی جالب است!!!!
قطعنا با این رویه تعداد دیگری از مردم از تماشای تلویزیون کوچ کردند.
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
دررسانه میلی افکار عمومی جایی ندارد چون به میل مسولین عمل میکند ولی عادل از دلها بیرون نمیرود انشالله در یک رسانه بیگانه کارش را شروع ودل همه را شاد میکند
حمید 1366
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام خدمت همه خوانندگان، مسئولین تابناک و عادل فردوسی پور عزیز

بنده در مورد این جریان چندین سوال و ابهام دارم
* این آقای فروغی با کدوم سابقه مدیریتی میشه مدیر پرطرفدارترین شبکه تلویزیون؟
* چرا ایشون و رییس صدا و سیما در برابر سوال مردم هیچ شفاف سازی نکردند؟حتی رییس صدا و سیما به درخواست 1500 خبرنگار برای برگشت نود پاسخ نداد. چرا؟
* در شروع برنامه عصر جدید که از همین شبکه سه پخش میشد، حدیثی از امام علی ع نوشته میشد که مردم مانند معدن هایی از طلا و نقره اند
بدین معنی که نظر مردم برای ما مهم است
همین مردم مگر اسفند 97 رای به برتر بودن 90 ندادند؟ پس چرا کمتر از یکماه بعد این برنامه حذف می شود؟
* اگر نظر مردم مهم است که در هر برنامه عصر جدید اینو داد زدن گفتن، چرا برای موافق یا مخالف بودن مردم با حذف نود یه نظرسنجی نمیذارن؟
* گفتن میخوایم از نیروهای جوان استفاده کنیم
یادمان نرفته مرحوم شفیع با فوت خودش، صندلی اش را داد به پیمان یوسفی
* چرا برای برنامه مضحک فوتبال برتر ، نظرسنجی نمیذارن؟
* دلیل برگزاری جشنواره سیما برای انتخاب بهترین برنامه چه بود؟ حذف برنامه ای که اول می شه؟


عادل خیلی مَرده، به راحتی میتونست برنامه ای اینترنتی بسازه، ولی نکرد، دمش گرم آقای فلاحت پیشه که گفت تنها جرم عادل محبوبیت اون هست.و پروژه حذف عادل 8 ماهه بوده
#جرم عادل این بود که شفاف سازی میکرد
با سیدحسن خمینی و ظریف مصاحبه میکرد
از پلاسکو و شهردار وقت انتقاد میکرد

** اگر عادل کوچکترین لکه ای در پرونده داشت، اینا تو بوق و کرنا میکردن، ولی عادل پاک بود و هست
دوشنبه ای نیست که بیاد من به یاد نود اشک نریزم

## این را هم خطاب به دوستانی بگم که میگن مگه دغدغه مردم ما 90 هست و فردوسی پور
* دوست عزیز دیوار اعتماد مردم در اول انقلاب خیلی بلند بود
هر عملی که خلاف میل مردم بود آجری از این دیوار اعتماد برداشت
اختلاس، پارتی، دکل نفتی، بابک زنجانی، اکبر طبری، خاوری و...
هر کاری که خلاف میل مردم باشه ، این دیوار اعتماد رو کوتاهتر میکنه
شما بدانید که اثرات روانی حذف پربیننده ترین برنامه تلویزیون بر اساس سلیقه و برنامه قبلی، کمتر از اختلاس و دکل و .. نیست

یاعلی
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من در خارج از كشور فقط برنامه ٩٠ را ميديدم. عادل يك شخصيت تاثير گذار و منحصر بفردي است كه هيچكس نميتواند جاي او را بگيرد. حيف كه حذف شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به نظرم برای صدا و سیما نظر مخاطب مهم نیست.
اکر بود ایشون مدیر شبکه سه نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حذف عادل و برنامش برای پنهان کردن فسادها و ناکارامدی افراد و گل و بلبل نشان دادن اوضاع و احوال فوتبال و فوتبالی ها خوب بوده...
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
احترام به مطالبات مردمی
عادل فردوسی پور
انتخابات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
به هیچ عنوان جای خالی نود پر نشده است. فقط راه برای فساد در فوتبال هموار شده است. بدون نگرانی از بازتاب کارهایشان هر کاری می خواهند می کنند.
همه مجریان و گزارشگران را فراری داده اند و کل برنامه های فوتبالی را با یک مجری نه چندان مستعد اما پرمدعا پخش می کنند.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آخرین روزی که از فوتبال لذت بردم 20 اسفند 97 بود
بعد نود فوتبال هیچ جذابتی نداره
كورش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
اين همه نظر بيشمار نشان از محبوبيت عادل و نود داره، چندوقت پيش برانكو برنامه نود و عادل راجز بهترين برنامه ها و مجريان در دنيا دانست، مجريان جديد خصوصا اقاي ميثاقي سعي دارند همه چيز را آرام جلوه دهند يعني انگار ارام جلوه دادن حاشيه ها و قضايا به زعم اينها بهتره البته اين سياستهاي ورزشي از سوي فروغي و همفكراش دنبال ميشه، در بازي استقلال وقتي برق ورزشگاه قطع شد مهمان برنامه گفتن مربي استقلال كه از ي كشور اروپايي سطح اول فوتبال دنيا اومده احتمالا با قطع چراغها سوپرايز ميشه و تعجب ميكنه، جواب ميثاقي هم اين بود كه الان با روشن شدن چراغا استراماچوني سوپرايز ميشه، يعني اين طيف مجريها الت دست مديران هستن و مستقل نيستن، عادل مستقل عمل ميكرد و اهل اين نبود چيز بدي بهش تحميل بشه، ميثاقي رو عادل معرفي كرد خوب و حرفه اي بود اما به عادل و نود خنجر زد، عدم پخش نود صدمه بزرگي ب فوتبال زده و خواهد زد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
منوتو را عشق است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من به عنوان يك جوان دهه شصت كلا تلويزيون را ديگه نگاه نميكنم
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند شما دنبال چرت و پرت هستید
ویشاندی
|
Netherlands
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
حیف عادل و برنامه 90
چرا مردم را از کمترین دلخوشیها نیز محروم می‌کنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برنامه نود یکی ازمعدود برنامه های تلویزیون بود که ما به همراه خانواده میدیدیم. البته به لطف مدیر خام (نه جوان) سفارشی و بی تجربه (خیلی از مدیران جوان ما هستند که مثل یک مدیر با تجربه عمل می کنند) شبکه سه تعطیل شد.

متاسفانه رفتارهای مدیریتی ما پالس ها و علائم نامبارکی را به اقشار مختلف جامعه بالاخص قشر جوان و بی انگیزگی آنها مخابره می کند.
به رغم مخالفت عمومی نسبت به تصمیم کاملا غلط ایشان ولی مردم شاهد رویکرد دیکتاتوری این مدیر خام بودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
آخ که اگه عادل بود مسابقه امشب لیورپول_منچستر سیتی با گزارشش چه لذتی داااشت!
ح م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
درس گرفتن ازتاریخ از اون کارهای سخت و دشوار است
آینده مشخص می شه فردوسی پور امثال ایشان خائن اند یا خادم
ضمنا ایراد بزرگ عادل بدون تظاهر کارکردن!!!!
شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من سمپاتی خاصی نسبت به فردوسی پور نداشتم، اما دلم سوخت برای ایشان. تمام سرمایهای معنویش را از او گرفتند. ناجوانمردی ، تبعیض، حذف گرایی و انحصار طلبی در جامعه ما "سکه رایج" می باشد.
وحید
|
Canada
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
هیچ چهره جدیدی که ثابت کند با اهداف برنامه نود همراه است ظاهر نشده البته قضاوت زود است و باید چند سالی منتظر بود اگر شخص قادر است خود را ثابت کند.

از نظر برنامه که جای بحثی نیست میبینید کیفیتی در کار نیست

آن افرادی که معتقد بودند «نود برای فوتبال ما سم است» حالا خیالشان راحت باشه دیگه کسی به پشت پرده های فسادشون وارد نمیشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فردوسی پور هم یک گزارشگر است مانند خیابانی و بیابانی اینقدر بز بلاگردان واسه ملت نسازید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
شبكه 3وديگرشبكه هارومسئولين غرمتخصص اداره ميكنندوالااين همه شبكه خارجي درخانه هاجولان نميدادنداينها ازرعلوم وروانشناسي وجامعه شناسي واجتماعي و..بي بهره اند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
برنامه 90 و خود عادل برنامه دلی بود، اگر 90 مفسد بود عادل الان بهترین وضع مالیو داشت چون میتونست تو فوتبال و کثیفیاش هر تغییری بده و افشا نشه ولی وجدانشو به پول نفروخت پولی که خیلیااااااا براش هرکاری میکنن و می فروشند وجدان ک سهله
قطعا 90 و عادل فردوسی پور تکرار نشدنی و تلویزیون هم یه بخش میلی
کاش نظر مردم مهم بود ولی ما اینو فقط کاش میبینیم و هیچ اهمیتی برا سران تلویزیون ملی و میلی و هر چی خودشون بخوان همونه نداره و گند و فساد فوتبال دور از نود بعدها مشخص میشه
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
صدا وسیمای میلی باید بساطش یک روزی جوع شه و تلویزیون به جز یک کانال دولتی مثل کشورهای پیشرفته واگذار بشه بخش خصوصی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
همه حرف ها رو زدند
فروغی حتماً روزی باید در پیشگاه ملت پایخگو باشه

من فوتبال ها رو وقتی مجبورم از تاویزیون میلی نگاه کنم ، ثدای گزارشگر رو قطع می کنم همینطور هرجا میثاقیان باشه
حسینی کلشتری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
خیلی خوب شده از اداها و حاشیه بازی فردوسی پول ! راحت شدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
من زیاد آدم فوتبالی نیستم هرچند که از طریق اخبار معمولا نتایج بازیهای لیگ رو دنبال میکردم چون همیشه دیر از سر کار برمیگردم و بخاطر خستگی و حتی نداشتن زمان امکان تماشای فوتبال رو ندارم. با این همه همیشه برنامه ۹۰ رو دنبال میکردم، در واقع تنها برنامه ای بود که به طور کامل نگاه میکردم با توجه به کمبود زمان و خستگی که بخاطر کارم داشتم. وقتی شنیدم این برنامه قراره تعطیل بشه واقعا ناراحت شدم و باور کنید از اون موقع دیگه تلویزیون نگاه نکردم چون برنامه ای وجود نداره که بتونه با وجود خستگی که همیشه دارم منو بیدار نگه داره. حیف شد! یه برنامه جذاب با اجرای حرفه ای ! متاسفانه داشته هامون رو خیلی راحت از دست میدیم و فکر میکنیم جایگزین میکنیم به راحتی در حالی که تجربه جایگزینی نداره مگر گذر زمان و تجربه مجدد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فروغی رو بهش دستور داده بودن که عادل را حذف کنه خودش کاره ای نبود
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
جالبه ! یک فوتبالیست جوان بدون داشتن گواهینامه راهنمایی و رانندگی پشت فرمان می نشیند، ماجرابی مانتو زرد را هم که فراموش نکرده اید ! بعد میاید در لیگ برتر بازی میکند آنوقت اقای فردوسی پور از یک برنامه پر طرفدار کنار گذاشته میشود
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
فوتبال تا جایی که فرصت داشته باشم می بینم برنامه 90 رو هم یکی در میون میدیدم ولی از وقتی که عادل و برنامه 90 جذف شده فقط مسابقات تیم ملی رو نگاه کردم. هیچ کس نمی تونه جای عادل و برنامه 90 رو لااقل برای من بگیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
تا جواد خیابانی و سرهنگ علیفر را داریم غم نداریم!
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
لطفا در صورت امکان یک نظر سنجی درمورد تغییر در مدیریت شبکه 3 انجام بشه . بد نباشه
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
با سلام
کسی آیا در این مساله شک داره که مردم منظورم اکثر مردمه چیزی به اسم صدا و سیما رواصلا نگاه میکنن؟؟؟ والا بین همسایه های خودتون بالا ، پایین، چپ و راستتون ، غیراز ماهواره تلوزیون رو میبینن ؟اخبار که کاملا در شبکه های مجازی زودتر و با جزییات بیشتر در اختیارشونه ، فیلم و سریال هم همش شده از این سریالهای پخش خانگی، کارتون روز و فیلم روز هم از کلوپها و سایتها ، خیلی جذاب و شیک و مجلسی با دوبله هایی بعضا حرفه ای ، میمونه یه فوتبال ، که حقیقتش اینه که فوتبال بند همین حواشی هست ، حواشی هم همیشه معنی بد نمیده اما خب در ایران عدم دشفافیت این مساله رو دامن زده و همین برنامه نود این عدم شفافیت رو به چالش میکشید ، و مطابق رسم معمولی که در ایران وجود داره مسولین سرشون میکنن تو برف ، تا کی؟نمیدونم
خدا اخر این مملکت رو ختم بخیر کنه ،
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
با سلام
خیلی خوشحالم که این موضوع رو مطرح کردین اما چه فایده که نظر اکثریت مردم که حمایت از عادل و برنامه نود هست، هیچ جا مهم نبوده و نیست، بعد از کنار گذاشتن عادل فوتبال دیگه واسه خیلیا لطف نداره . حرفای مردم تو کشور ایران که دم از دموکراسی میزنه پشیزی ارزش نداره، این همه مردم به آب و آتش زدند که این برنامه و عادل برگرده ولی هیچی محل نذاشت، نه رئیس صدا و سیما ، نه نمایندگان و ...
ان شالله امیدوارم رهبری هر چی سریعتر با جابجایی رئیس سازمان صدا و سیما و سپس مدیر شبکه ۳ باعث خوشحالی مردم بشن.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
برنامه نود پلشتی ها و ناپاکی های فوتبال را اشکار کرد و پیگیر بود،مدیر شبکه ،برنامه ۹۰را و حضور عادل فردوسی را برنتافت و هرچه دیدگاه و خواسته مردم روشن شد،مدیرش لجبازی بیشتری کرد،به امید برگشت عادل فردوسی پور واجرای زیبای او را ‌
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
دیدن فوتبال و بخش نقد و بررسی آن و شنیدن صدای مجری جدید بسیار کسل کننده شده.
بطوریکه یا با صدای بسته باید این قسمتها را دید و یا بلافاصله بین دو نیمه از شبکه سه کوچ کرد.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
قضیه کاملا روشنه ، کینه و کدورت یک نفر در صداوسیما یا حتی یک تیم با روشنگری های عادل باعث قطع این برنامه و عدم روشدن دست خیلی ها شده ، حالا دیگه خیلی راحت هرکاری میشه کرد ، تبانی میشه کرد ، تیم ملی و میشه رها کرد و.... دوشنبه شبها تنها وقتی بود که با اشتیاق تمام تلویزیون میدیم ، حالا الان فضا برای گروه مافیا مهیاست تا هرکاری که دوست دارند بکنند، بکنید آقا بکنید
محمد
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
وقتی برای کوچکترین خواسته های مردم مسیولین اصلا اهمیت نمیدن،، چه فایده ای داره این مطالب، اون آقای مدیر بی تجربه ای که میلیون ها بیننده شبکه سه روفراری داد به خاطر منافع شخصیش فکر میکنید با نوشتن من و شما تصمیمش رو عوض می‌کنه. قطعا عادل یکی از بهترین های این حوزه است و جایگزینی ندارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
یعنی من یه ماه ماهواره نداشت تازه فهمیدم تلویزیون ایران چه تراژدی غمناکیه :)))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
مدیر سفارشی شبکه سه را عشق است ایشان جزو شاهکار های مدیریتی حداد عادل است
علی هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
با سلام به نظر من هیچ برنامه ای جای نود را نمی تواند بگیرد اگر به فکر مردم هستند برنامه باید روی انتن رود تقریبا ٌ متوجه شدیم که آقایان به خواست وعلاقه مردم توجهی ندارد فقط به فکر پر کردن جیب خودشان می باشند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
تازه این بنده خدا راحت شده
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
بدترین تصمیم که میشد در خصوص پخش یه برنامه خوب و مردمی بگیرند همین بوود که مدیر نالایق شبکه سه انجام داد. واقعا باید به حال روز این رسانه ملی تاسف خورد. البته همون رسانه میلی بیشتر بهش میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
من فقط برخي فوتبال ها را مي بينم و متاسفانه با نبود افراد با سواد و مطلع و متخصص و شجاعي مثل دكتر عادل فردوسي پور كه متخصص رسانه نيز مي باشند با اشتباهات فراوان و سواد كم ورزشي گزارشكران و برنامه سازان اين نقيصه بيشتر مشهود است و متاسفانه انگار فقط براي مخفي كردن فساد ها و گستاخي دلال ها و واسطه ها و مشخص نشدن سوء مديريت مديران ورزشي كشور و ميدان گرفتن جوان هاي كم سوادي مثل اقاي فروغي كه به راحتي ابزار دست ديگران مي شوند عوامل اصلي اين مشكل هستند و در اين بين ما هم جوانان را از ورزش دور مي كنيم هم بايد به حال صدا و سيماي متعلق به مردم ايران و فرهنگ و تمدن ايراني اسلامي تاسف بخوريم ،
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور لایحه بودجه 99 استیضاح ترامپ گاز مرکاپتان بوی نامطبوع تهران استعفای استراماچونی