بازدید 14830
فوتو نیوز؛
تصاویر با شما سخن می‌گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر. می‌خواهیم با بخش خبری «فوتو نیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوششان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۹۳۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ 26 October 2019
عزت‌الله ضرغامی در اکانت رسمی توییتر خود نوشت : در ایران هیچ کس طرفدار  جنگ  و یا ضد  صلح  نیست.این امر بدیهی،  رفراندوم  نمی‌خواهد. صلح پایدار به همراه  عزت  ملت ایران نتیجه تدابیر ارزشمند  رهبر انقلاب  است.  دیگران فقط شعارش را می دهند.  اگر جنگ و صلح در اختیار آنان بود این کشور در آتش جنگ و ناامنی می سوخت.
عزت‌الله ضرغامی در اکانت رسمی توییتر خود نوشت : در ایران هیچ کس طرفدار جنگ و یا ضد صلح نیست.این امر بدیهی، رفراندوم نمی‌خواهد. صلح پایدار به همراه عزت ملت ایران نتیجه تدابیر ارزشمند رهبر انقلاب است. دیگران فقط شعارش را می دهند. اگر جنگ و صلح در اختیار آنان بود این کشور در آتش جنگ و ناامنی می سوخت.
رئیس‌جمهور آمریکا لزوم تشکیل یک تیم حمایتی برای دفاع از وی علیه تحقیقات استیضاح به رهبری دموکرات‌های مجلس نمایندگان را رد کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در مقابل کاخ سفید گفت: من هیچ تیمی ندارم. همه درباره تیم صحبت می‌کنند. من به شخصه یک تیم هستم. من هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام.
رئیس‌جمهور آمریکا لزوم تشکیل یک تیم حمایتی برای دفاع از وی علیه تحقیقات استیضاح به رهبری دموکرات‌های مجلس نمایندگان را رد کرد. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در مقابل کاخ سفید گفت: من هیچ تیمی ندارم. همه درباره تیم صحبت می‌کنند. من به شخصه یک تیم هستم. من هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام.
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت: معلوم نیست چرا آقای علم‌الهدی در قامت سخنگوی امام رضا علیه‌السلام سخن می‌گوید!  علاوه بر این، اصولاً ایشان با تکیه بر کدام آمار می‌گوید کسی روی زمین به شما به‌خاطر برجام احترام نمی‌گذارد؟ پیشنهاد می‌شود آقای علم‌الهدی، یک همه‌پرسی انجام دهد تا معلوم شود برجام در کشور چقدر طرفدار دارد
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع خود نوشت: معلوم نیست چرا آقای علم‌الهدی در قامت سخنگوی امام رضا علیه‌السلام سخن می‌گوید! علاوه بر این، اصولاً ایشان با تکیه بر کدام آمار می‌گوید کسی روی زمین به شما به‌خاطر برجام احترام نمی‌گذارد؟ پیشنهاد می‌شود آقای علم‌الهدی، یک همه‌پرسی انجام دهد تا معلوم شود برجام در کشور چقدر طرفدار دارد
وحید شفیعی، امیر شجاعی، اسحاق سورغالی و هادی احمدی چهار بازیکن ایرانی هستند که در لیگ جمهوری آذربایجان توپ می‌زنند تابعیت این کشور را گرفته و برای تیم ملی آذربایجان به میدان رفتند.
وحید شفیعی، امیر شجاعی، اسحاق سورغالی و هادی احمدی چهار بازیکن ایرانی هستند که در لیگ جمهوری آذربایجان توپ می‌زنند تابعیت این کشور را گرفته و برای تیم ملی آذربایجان به میدان رفتند.
کیانوش رستمی: لطفا به من فرصت دهید؛ دنیا را سورپرایز می‌کنم. می‌خواهم همه به من کمک کنند تا به المپیک بروم در غیر این صورت شاید وزنه‌برداری من تمام شود. نرفتن به المپیک من را بسیار ناراحت می‌کند. چرا می‌خواهند یک وزنه‌بردار پاک را ناامید کنند؟
کیانوش رستمی: لطفا به من فرصت دهید؛ دنیا را سورپرایز می‌کنم. می‌خواهم همه به من کمک کنند تا به المپیک بروم در غیر این صورت شاید وزنه‌برداری من تمام شود. نرفتن به المپیک من را بسیار ناراحت می‌کند. چرا می‌خواهند یک وزنه‌بردار پاک را ناامید کنند؟
باشگاه پارس جنوبی جم با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده است و این باشگاه در حال حاضر یک منبعی برای تأمین بودجه و انجام امور روزمره خود ندارد. به گفته فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی روز گذشته برخی از اعضای تیم پول هتل محل اقامت پارس جنوبی را پرداخت کردند. از سوی دیگر ظاهراً برخی از نهادهای نظارتی نسبت به تأمین بودجه باشگاه پارس جنوبی از سوی منطقه ویژه عسلویه ایرادهایی گرفته‌اند و به همین دلیل احتمال دارد باشگاه پارس جنوبی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف بدهد.
باشگاه پارس جنوبی جم با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده است و این باشگاه در حال حاضر یک منبعی برای تأمین بودجه و انجام امور روزمره خود ندارد. به گفته فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی روز گذشته برخی از اعضای تیم پول هتل محل اقامت پارس جنوبی را پرداخت کردند. از سوی دیگر ظاهراً برخی از نهادهای نظارتی نسبت به تأمین بودجه باشگاه پارس جنوبی از سوی منطقه ویژه عسلویه ایرادهایی گرفته‌اند و به همین دلیل احتمال دارد باشگاه پارس جنوبی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف بدهد.
علی ربیعی، سخنگوی دولت: عدم الحاق به کنوانسیون‌های جهانی مربوط به مبارزه با پولشویی یعنی تعطیل کردن اقتصاد و تن دادن به کاهش ارزش پول.
علی ربیعی، سخنگوی دولت: عدم الحاق به کنوانسیون‌های جهانی مربوط به مبارزه با پولشویی یعنی تعطیل کردن اقتصاد و تن دادن به کاهش ارزش پول.
مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگویی عنوان کرده بود«اینکه می‌گویند ضرورت اداره کشور با CFT است در واقع یک ادعای بی‌مدرک، بی‌دلیل و ناصواب است. اتفاقا اگر CFT و دیگر لوایح مرتبط با FATF تصویب شود اداره کشور به مراتب سخت‌تر می‌شود.» این اظهارات در حالی مطرح شده است که بنا به روایت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی ذوالنور از جمله کسانی بوده است که به CFT رای مثبت داده بود. علیرضا رحیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در حساب توییتری خود دراین‌باره پاسخ داده است.
مجتبی ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگویی عنوان کرده بود«اینکه می‌گویند ضرورت اداره کشور با CFT است در واقع یک ادعای بی‌مدرک، بی‌دلیل و ناصواب است. اتفاقا اگر CFT و دیگر لوایح مرتبط با FATF تصویب شود اداره کشور به مراتب سخت‌تر می‌شود.» این اظهارات در حالی مطرح شده است که بنا به روایت یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی ذوالنور از جمله کسانی بوده است که به CFT رای مثبت داده بود. علیرضا رحیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در حساب توییتری خود دراین‌باره پاسخ داده است.
غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: «امروز اگر حجاب به‌طورکلی در کشور آزاد باشد، بنده معتقدم بیشتر از ۷۰، ۷۵ درصد ملت همچنان وضعیت فعلی را ادامه خواهند داد. پس معلوم می‌شود بحث اجباری‌بودن حجاب اصلا مطرح نیست. انتخاب تاریخی ملت و خانواده‌های جامعه است.»
غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: «امروز اگر حجاب به‌طورکلی در کشور آزاد باشد، بنده معتقدم بیشتر از ۷۰، ۷۵ درصد ملت همچنان وضعیت فعلی را ادامه خواهند داد. پس معلوم می‌شود بحث اجباری‌بودن حجاب اصلا مطرح نیست. انتخاب تاریخی ملت و خانواده‌های جامعه است.»
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۴۲
انتشار یافته: ۱۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
موافقم . لطفا حجاب را از حالت اجباری در بیاورید. زمان حصرت علی (ع) و پیامبر اسلام (ص) هم حجاب اجباری نبوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
ان وقت چرا همه رعایت می کردن؟
برو بذار باد بیاد
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
داره میگه اگر بود نگفت میخوان بکنن اون موقع سر شمارو با چی گرم کنن؟
مرد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
جالبه کامنت های در مورد حجاب رو همش اقایون گذاشتن
محمود
| China |
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب اجباری اسلامی نیست قران هم گفته حجابتان را
رعایت کنید نه حجاب دیگران را
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب رو از حالت اجباری بیارین بیرون
ناشناس
| United States |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
منبع ارائه کنید که در زمان پیامبر بی حجابی ازاده بوده؟زمان حکومت پیامبر یه موضوع هست و زمان قبلش یه مسئله دیگه، بعدش فردای بی حجابی حتما مسائل دیگه ای پشت سرش بوجود میادجوانان و نوجوانانی که نمی تونن ازدواج کنن قراره بعدش چکار کنن قتی بی حجابی باشه. بعدش هم منظور از حجاب موی زن هست یا برهنگی هم دنبالش میاد انگار باید همه راه رفته غربی ها رو ما هم بریم دانشگاههای امریکا ملزم به دادن قرص ضد حاملگی به دانشجوهاشون شدن قضیه اونقدر شورش دراومده که جو بایدن هم میگه باید جلوی ولنگاری در در جامعه رو گرفت ولی ما باید بریم و ببینیم و بعد سرمون به سنگ که خورد دوباره برگردیم، اونا دارن متوجه میشن چرا به این روز افتادن ولی ما فکرکردیم اگه مثل اونا باشیم مشکلاتمون حل میشه،اونی که افریده خودش هم میدونه برای مخلوقش چه نسخه ای باید بپیچه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب اجباری نه ارزش دین را بالا میبرد و نشانه بودن دین و اخلاق در مردم است. چیزی که اجبار باشد دیگر خوب و بد بودنش معنی ندارد. تازه مگر با چادر نمیشود بدنبال همه چیز و همه کاری رفت.
روزبه
| United States |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اتفاقا پیامبر اکرم اسلام در مورد کسانی که نسبت به حجاب نانشون بی تفاوت هستن جمله ای خیلی تندی دارن،پس حتما ایشون نسبت به این موضوع موضع سرسختانه ای داشتن می تونید به منابع عربی رجوع کنید الان یه نتیجه باید گرفت که اگه این حرف درت بوده باشه اینی که شما گفتین نقض میشهٰ، یه سوال مهم هم اینکه الان که زنای جامعه ایرانی حجاب دارن چه مشکلی پیش اومده که ضرورت داره که نباید باشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
راست میگین آزادش کنید تا ثابت کنید اجباری در کار نیست!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
یک هفته امتحانی آزاد کنید ببینید چه می شود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
الان نه که اجباریه مردم را بخاطر بیحجابی دار میزنند واقعا که
روزبه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اتفاقا شما باید ذهنتون رو ازاد کنید تا ببینید که ازادی در بی حجابی زنان نیست،چه مشکلی پیش اومده که بایستی زنان بدون حجاب باشن؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
واقعا؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
خیلی عالی و معقول. فقط لطفا یه تست بفرمایین!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
خیلی زیبا گفتی...
واقعا یه تست بفرماییی
استیکر خنده...هزارتا....
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
پس چرا میترسید و به صحبت های امام خمینی در پاریس عمل نمی کنید؟
حجاب آزاد باشه چه مشکلی بوجود میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
قانون اسلامی را بردارن که چی بشود ان وقت؟
حضرت امام خودش در ایران گفته حجاب اجباری است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
کسی صحبت از بی قانونی و خدایی نکزدخ ترک قانون اساسی نمی کنه می گوییم قانون اساسی را رعایت کنید! همه کشور رو و ظرفیت نیروی انتظامی رو منتر حجاب اجباری نفرمایید و به مردم احترام بگذارید...البته به عنوان یک کشور با اصول حاکمیت اسلامی باشه قبول کفی از قواعد رو برای ادارات دولتی تعیین کنید ولی آش زو چنین شور شور نفرمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
پس اگه راست میگید و جرات دارید آزادش کنید
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
واقعاً اقاي مصباحي مقدم ؟ اگر به حرفت اعتقاد داري براي امتحان هم شده اعلام كنيد حجاب اجباري نيست . البته يقيناً در صورتي كه بي حجابي ازاد باشد بسياري خودشان حجاب را انتخاب خواهند نمود. اما زمانيكه حجاب اجباري باشد مردم عليرغم ميلشان اقدام به بي حجابي ميكنند . هر حرف زوري نتايج معكوس دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
قربان و بر اساس مطالعات فقط۱۰ درصد حجاب دار نیستند در ضمن وقتی قانون اسلامی در حکومتداری کشور است همه باید ان را رعایت کنند واینقدر هم تز روشنفکری در نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
شما که معتقدید بیشتر از ۷۰، ۷۵ درصد ملت همچنان وضعیت فعلی را ادامه خواهند داد پس دیگه چرا نگرانید؟ بسم الله.جرات داشته باشید و انتخاب حجاب را آزادبگذارید.
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
البته ایشان درست میگویند ولی جابجا گفتند بیش از هفتاد و پنج درصد از مردم دیگر اصلا" حجاب که هیچ اصلا" دیگر هیچی نمیخواهند !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
امروز اگر حجاب به‌طورکلی در کشور آزاد باشد، بنده معتقدم بیشتر از ۷۰، ۷۵ درصد ملت همچنان وضعیت فعلی را ادامه خواهند داد. پس معلوم می‌شود بحث اجباری‌بودن حجاب اصلا مطرح نیست

از مصاحبی مقدم بعید است چنین استلالی بکند
خوب حالا که این طوری است یعنی آن 25 % با اختیار هستند؟
والا اینا توی دانشگاه ها هم درس می دهند
حتما منطق هم درس میدهند
پاسخ ها
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
خیلی باحال گفتی !
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
با کدام روش آماری به عدد ۷۵% رسیدن ایشون! بدون مستندات یا کار تحقیق آماری اینجور ارایه کردن عدد کار درستی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
75 درصد نه دوست عزیز بلکه 75.70درصد.لطفا امار را دستکاری نکنید!!!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
ناشناس ۱۷.۱۸ اصلا همون ۷۰ تا ۷۵ درصد، اینو از کجا آورده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
این گوی و این میدان...
ناشناس
|
Thailand
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
هنوز یادم هست موتورسوارها که در خیابان ولیعصر فریاد میزدند : یا روسری یا توسری !! شما فراموش کردید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
از جائیکه سایت تابناک برای این خبر هیچ نظر کاربری منتشر نکرده کاملا مشخص است نظر کاربران مخالف ایشون میباشد
shahab
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
شما اگه راست میگی آزاد بگذار اونوقت می بینی بالای 90 درصد حجاب از سر برخواهند داشت یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
دقیقا مثبت و منفی نشون میده نظر آقای مصباحی درسته
Asd
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
پس چرا حجاب اینچنین اجباری و سخت گیرانه اجرا میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
واقعا؟
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مدام داره درصد هاشون به واقعیت نزدیک میشه. قبلا می گفتند ۹۰ درصد.
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
ازاد کنید 75 درصدو میبینی برادرررررررررر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
اگر اينقدر مطمن هستيد چرا رفراندم برگزار نميكنيد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
رفراندوم رفراندوم این است شعار مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
عجب ! شما معتقد باشيد .
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
یعنی اون ۲۵% مورد ادعایی شما خانواده ندارن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
بعید است داشته باشند و گرنه کار به اینطور گشتن نمیرسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
حتی جرأت امتحانش رو هم ندارید چون میدونید درست نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
امتحانش مجانی هست یک روز ازاد بذارید ببینید ، ایشون مثل اینکه تو ایران زندگی نمیکنه
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
پس لطفا آزاد کنید که اون بیست و پنج درصد هم حق انتخاب داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
خب شما ازاد كن
بزاريد همان 25 درصد راحت باشن
و البته ببينيم 75 درصد شما رو هم............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
پس جای نگرانی نیست. آزاد کنید. باز هم جامعه اسلامی باقی می ماند آن 25 % هم اندکی بعد خودشان همرنگ جماعت می شوند.
شهروند کاملا عادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
امتحانش بد نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
باز خداروشکر نگفت ۹۵ درصد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
۹۸ درصد
عسل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
حاج آقا امتحان کنید دیگه. 70 تا 75 درصد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
باشه پس ديگه چرا نگرانيد!! آزاد كنيد كه 75% شما همون طور كه ميفرمائيد انتخاب فعلي رو داشته باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مغز من قدرت درک منطق کلام ایشون رو نداره
"پس معلوم می‌شود بحث اجباری‌بودن حجاب اصلا مطرح نیست"
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
یعنی حق اون 25 درصد رو باید زیر پا له کرد.این که میشه قانون چماق و چوب کشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
سیعلمون غدا" من الکذاب الاشر. لطفن عمل کنید و حجاب را آزاد بگذارید تا روشن شود که چه کسی حق میگفنته است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
اگر قرار حجاب آزاد بشه پس باید سربازی اجباری هم آزاد بشه و اختیاری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
موافقم هر دو آزاد بشه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
نمیشه که امتحان کرد
اون 30 درصد بقیه 70 درصد رو منحرف میکنن
بالاخره ما وظیفه داریم راه بهشت را به مردم بنمایانیم
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
کجای اسلام حجاب اجباری بوده ؟ یکی بگه به مردم . کجای شرع حجاب اجباری است و برای ان مجازات اعلام کردند ؟ ترس دارید از مردم ترس
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
امیدوارم مسئولین نظرات مردم را با دقت بخوانند..خیلی زیبا پاسخ دادند. واقعا اگر اعتقاد شما بر اینست که 75% این مردم بصورت خود جوش با حجاب خواهند ماند، برای اینکه به بقیه هم ثابت شود ، اینکار رو انجام دهید. باور کنید جبر مقاومت ایجاد میکنه. بگذارید مردم خودشون انتخاب کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مشكل مردم ايران حجاب نيست.اينها حرفهاي انحرافي است. لطفا دست اندازي به بيت المال و فساد را ريشه كن كنيد،خود بخود دين و ايمان مردم درست تر و مستحكم ترمي شود.
مهدی -
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
من الان در مورد حجاب نظری نمی دهم . ولی این جمله ایشو و نتیجه گیری ایشون از ان مشکل اساسی دارد !!! . گفته اند به نظر من ... و پس معلوم می شود .... !!!!!! لطفا جمله ایشون و نتیجه گیری را بخوانید : امروز اگر حجاب به‌طورکلی در کشور آزاد باشد، بنده معتقدم بیشتر از ۷۰، ۷۵ درصد ملت همچنان وضعیت فعلی را ادامه خواهند داد. پس معلوم می‌شود بحث اجباری‌بودن حجاب اصلا مطرح نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
این گوی و این میدان آقای مصباحی مقدم.
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
پس از چي ميترسين اينطور گير دادين به زنهاي مردم؟!!!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
خوب اگه اینقدر به حرفت اعتقاد داری یه روز و فقط یه روز حجاب رو اختیاری کنید اونوقت میفهمی
روزبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
مگه اون 25 درصد آدم نیستند چه منطقی هست آخه فکر کنیم اصلا درست بگه 75 درصد با حجاب 25 درصد بی حجاب
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
من مطمئن هستم اگر حجاب اجباری نباشه 100 درصد مردم باحجابند
شما لطفا تعریف تان از حجاب را تغییر دهید آنوقت خواهید دید که همه مردم جهان با حجاب هستند
لیکن تعریف حجاب در همه دنیا نسبت به 1000 سال پیش متفاوت شده است
لطفا شما هم نسبت به 1000 سال پیش تغییر کنید !
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
سلام
میشه تعریفتون از "حجاب" رو بگین تا ببینیم چطوری "همه مردم دنیا با حجاب هستند"؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Thailand
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
نمیدانم این آمارهای بالبداهه را چطوری مسازند؟ یک نظرخواهی بکنید اما نه از نوع صدا و سیماییش.
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
خوب شد نگفت 96 درصد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
وقتی 75 درصد باحجاب هستند خب آزاد کنید حجاب را تا ارزش اینا بیشتر بشه
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
سلام.
به نظر میرسه ایشون قصد دارن به کسانی پاسخ بدن که میگن " حجاب در ایران اجباریست" و میخواد بگه: از آنجا که (به عقیده ایشون بیشتر مردم "معتقد" به حجابند (شاید به خاطر مسلمان بودنشون) و به همین خاطر حجاب را رعایت میکنند، پس نمیشه گفت در ایران حجاب اجباریه.
منتها موضوع اینه که کسی نمیگه تمام زنان ایران به اجبار حجاب دارند. اونائیکه حرف از حجاب اجباری میزنند منظورشون اینه که چرا کسی که عقیده نداره یا مسلمان نیست باید حجاب رو رعایت کنه؛ یعنی اشکال به قانون حجاب داره نه به عقیده بر حجاب داشتن؛ نمیگه چرا عقیده به حجاب اجباری هستش. عقیده رو که نمیشود اجبار کرد.
بنابر این، استدلالشون درست نیست ( گرچه ممکنه آمارشون درست باشه)، چون ایشون از رعایت حجاب بر اساس عقیده حرف میزنه، در حالیکه اشکال حجاب اجباری از الزام حجاب توسط قانون بر کسی هستش که اعتقادی به حجاب نداره. بر اساس واقعیت ناظر به مسئله اول، نمیشود درباره واقعیتی ناظر به مسئله دوم، استدلال و نتیجه گیری کرد.
حتی اگه ۹۹ به یک هم باشه باز باید برای همون یک درصد توضیح بدیم که چرا باید به عنوان شهروند این کشور "قانون حجاب" رو رعایت کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
در مورد حجاب ماهم مثل لبنان و فلسطين و سوريه و عراق بشيم اشكالي داره؟
مهیار
|
United States
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
لطفا تابناک یه نظر سنجی بزاره ببینیم واقعا 75 درصد موافقن ؟ نظر سنجی که دیگه میشه کرد اینم نمیشه؟بابا اسیر که نیستیم
gaber
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب اصلی تقوی هست و نگاه نکردن که گمونم 90 در صد نگاه میکنن یا 95 درصد . ما به جهنم راهنمایی شده ایم چه حجاب باشه چه نباشه . ولی در بیحجابیست که اشخاص بهشتی میشن و حجاب درونی را رعایت میکنن . حرف حجاب را نزنید چون کشور ما تحمل نداره و زود از کوره در میره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تو این مملکت همه چی آزاده ! البته برای ائمه جمعه.
تاج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب فقط برای شهرهای کوچک و مرزنشینان معنی داره!! ولی تو تهرون کسی نیست دنبال این موارد باشه، آقا قم و مشهد اجبار باشه وبقیه آزاد، البته منهای شهرها و روستاهای کوچک و مرزنشینان عزیز،
بوی مرگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
یه رفراندوم درباره حجاب بزارین
(((فقط هم زن ها رای بدن)))
اگر حرف شما درست باشه مشخص میشه
ناشناس
|
France
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
به نظرات مردم در یک جامعه اماری کوچک احترام بگذارید ،،،در صد ان را عنوان تمام در نظر بگیرید ،رفراندم ازاد لگذاربد
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب برای همیشه یک قانون است و برای همیشه بایستی اجرا شود.
پیراسته فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
آقای علم الهدی ،خیال کرده ،نماینده امام رضا(ع)درولایت خراسان است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
نزدیک انتخابات است و وعده و وعید دادن‌ها شروع شد. دیگر فریب نمی‌خوریم.
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
به نظر من ۱۰۰ ٪ رعایت میکنند
از اجبار خارجش کنید ببین راست میگم یا نه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
بهتر اینه که یک همه پرسی برای بودن یا نبودن آقای علم الهدی انجام شود!!!
haval H9
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
بنظر من مانند سوئیس مسله های مهم و معیشتی مردم را به رفراندوم بگذارید تا نظر مردم در تصمیم های مدیریتی کشور اجرا شود
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خیلی جالبه ، قشر خاصی در مورد همه مسائل خودرا صاحب نظر و متخصص می داند واظهار نظر میکند تصمیم میگیرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
معمولا چیزی که از طرف هرکس اجباری باشد افراددر مقابل آن جبهه گیری می کنند و نتیجه عکس می شود حتی اجباری کردن گفته والدین برای فرزند خودش .زمان شانه در دانشگاه ها حجاب را ممنوع کرده بودند همه دختران بی حجاب هم چادر سر می کردند اما حالا که حجاب اجباری است دختر با ماشین پدر متدین خور تا دم در با چادر می آید دم در چادر را جمع می کند و بی حجاب می شود و وارد می شود پس نتیجه سخت گیری معکوس است
داوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
پس عبور از چراغ قرمز را جریمه نکنید
طرح ترافیک را هم و دادن مالیات را هم و مجازات مجرمین اقتصادی و امنیتی هم و مشروب فروشی هم و روابط جنسی در کوچه و خیابان هم
با این حرفها هیچ جامعه ای اداره نمی شود
بقا و حیات یک ملت با حفظ هنجارها قابل ادامه است
همیشه عده ای مخالف چیزی هستند و هوا و هوسی دارند
با هوا و هوس حتی یک خانواده پابرجا نمیماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
یه عده که بواسطه جایگاهی که دارند, فکر میکنند نظر کرده خداوند هستند و هر کاری که میکننند درست است از این ادمها کم هم نداریم. از یک کارمند ساده گرفته تا مسئولین کشوری و لشکری و ... از اون طرف باز همین انسانها چشمشون را روی واقعیت بسته اند و اون چیزی که دوست دارند میبیند و میگویید. و بدتر از همه هیچ کس توی این کشور بلد نیست با دلیل و منطق حرف بزنه. مثلا حجاب در زمان پیامبر اجباری بوده یا نه الان باید باشه یا نه؟ تازه یه عده طوری نظر میدهندکه یک مدت با پیامبر هم نشین بودند و کلی بحث درباره حجاب با ایشان داشته اند. از اون طرف ما اخر نفهمیدیم cft خوبه بده. باید به fatf بپیوندیم یا نه. لطفا با دلیل و درست حرف بزنیم. برجام هم همین طور. جالبه رادیو درباره صلح امام حسن داشت صحبت میکرد. با اینکه هیچ کدام از مفاد ان عملی نشد اما سخنران رادیو بسیار از فواید ان صحبت میکرد. و میگفت یکی از بهترین جنگهای نرم تاریخ بوده است. حالا من بین برجام, صلح امام حسن(ع) و منتقدین برجام حیران. با خودم گفتم اگه اینها زمان امام حسن بودن چه میگفتند؟ از اون طرف کسی هم نیست اون تصمیمهای ناقص ما عملی کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
جناب علم الهدی از خدا نمی ترسید ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
آقای مصباحی مقدم این آمارهارا ازکجا می آورد۷۵درصد!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
آقای مصباحی خودش یک فرض اثبات نشده کرده و گفته ۷۵ درصد در هر صورت با حجاب هستند و بر اساس یک فرض غیر واقعی نتیجه گیری کرده که پس احباری و آزاد بودن حجاب بی معنی است!!!! حتما مصوبات مجمع را هم با همین فرض های خیالی تصویب می کند!!!!
آقای مصباحی بر طبق قانون اساسی کشور تنها راه برای اطلاع از نظر مرد همه پرسی است پس فرض از خودتان را به حساب نظر مردم نگذارید دوما در همه کشورهای مسلمان دنیا حجاب اجباری نیست پس ادعای اسلامی بودن حجاب اجباری هم سندیت ندارد. سوم اقلیت در هر شرایطی نباید حقش نقض شود حتی به فرض کلملا غیر واقعی شما ۲۵ درصد باشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خیلی جالبه 50 نفر نظر گذاشتند و از 70 درصد تعجب کردند معلومه این 50 تفر فقط تو پاساژها میگردند که یک عده ولگرد بی حجاب را می بینند اگر اینها خانواده داشته باشند می بینند که اکثریت افراد با حجابند این اقلیت ول در خیابان و پاساژ فقط نما زیادی دارند
امیر
|
Moldova, Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
توی این کشور صحبت از رفراندوم جرم محسوب میشه آقای ضرغامی
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تیمهای دولتی، و نفتی را جمع کنید دیگه، پول بیت المال را ح ا نکنید، فوتبال باید بره بخش خصوصی خودش درآمدزایی کنه نه اینکه از جیب مردم بخوره
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
سلام ،اگر موافقت شود حجاب از حالت اجباری برداشته شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
شاه سلطان حسن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
وقتی حجاب اجباری باشد و داشتن ریش و بدست داشتن تسبیح و بستن یقه نشانه مسلمان و انقلابی بودن باشد آنوقت به راحتی افراد دغل با چنین پوششهایی وارد گود می شوند و می کنند آنچه نباید بکنند. نمونه بارز زیادی وجود دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
از كامنتها ميشه نتيجه گرفت مردم دغدغه هاشون آزاديه
خويي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
در همسايه ما تركيه يا بي حجاب داريم يا حجاب كامل نيم حجاب نداريم ازادانه خود مردم بايد تصميم بگيرند
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
لباس های بانوان در حال حاضر مناسب با فرهنگ و مدنیت کشور بزرگی مانند ایران نیست. می شود لباس متناسب و زیبائی برای بانوان طراحی کرد که هم دست و پاگیر نباشه و هم موازین شرع و عرف و فرهنگ ایرانی در آن رعایت بشه.
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
تا آن ۷۵ در صد را از دست نداده اید اجبار را بردارید
سیدمحسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
بهترین کوچ به جهان دیگر یا کوچ به کشورهای بهتر است
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
همین الانش هم 75 درصد رعایت نمی کنند. خخخخ
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب اجباری نیست. لباس جلف پوشیدن خلاف قانون است. این را همه می دانند. دیگه چی را می خواهید آزاد کنند؟ یعنی یک ذره غیرت هم نمانده است؟
پایداری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
لطفاً به جناب مصباحی مقدم بفهمانید که آزماشش مجانی است و این مسئله را در سطح استانی و یا ملی آزمایش کنید آنگاه خواهید دید که کمتر از 5 درصد در شروع آزمایش و پس از مدتی کمتر از 1 درصد حجاب مورد نظر شما را خواهند داشت و آنها هم از پائین ترین اقشار اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی کشور بویژه در نقاط کم جمعیت و دور افتاده خواهند بود. محتاجید به دعا و خشونت وگرنه یکساعت پیاده روی در نقاط پر چمعیت شهرهای بزرگ به شما اصل موضوع را خواهد فهماند اگر ظرفیتش را داشته باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
خب حالا که ۷۵ درصد باحجاب خواهند ماند بگذارید مردم خودشون انتخاب کنن
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
حجاب نوعی اسارته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
اولا استدلال ایشون فوق العاده است: من معتقدم ... پس معلوم می شود که ...
ثانیا اصلا مسأله این نیست که چنددرصد مردم حجاب رو ترجیح میدن، مسأله اصلی از نظر یک نظام مردم سالار اینه چنددرصد با حجاب اجباری موافقند.
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
فوتونیوز
برچسب منتخب
قرارداد الجزایر سم رایسین قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه حیران هفته دفاع مقدس
آخرین اخبار